در حالی که فیلم های «خاله قورباغه»، «به وقت خماری» و «دارکوب» از چهارشنبه اکران خود را آغاز می کنند، قرارداد نمایش فیلم «تنگه ابوقریب» در گروه سینمایی استقلال ثبت شد.

 قرارداد نمایش «ابوقریب» ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، سه فیلم جدید به چرخه اولین اکران تابستان اضافه می‌شوند. بر همین اساس از چهارشنبه ششم تیرماه فیلم‌های «خاله قورباغه» به کارگردان افشین هاشمی، «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی و «به وقت خماری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سرگروه‌های آزادی، استقلال و ایران اکران خواهند شد.

همچنین قرارداد فیلم «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی برای نمایش در گروه سینمایی «استقلال» پس از فیلم «دارکوب» ثبت شده است. فیلم «تنگه ابوقریب» روایتی است از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی که امیر جدیدی، جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، مهدی پاکدل و ... در آن نقش آفرینی می کنند. 

علاوه بر این قرارداد فیلم «کاتویوشا» به کارگردانی علی عطشانی نیز برای اکران در گروه «زندگی» پس از فیلم «دلم می‌خواد» به ثبت رسیده است. در خلاصه قصه «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی». هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد و ... بازیگران «کاتیوشا» هستند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.