۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 607400

بازیکن پیشین تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ما عملکرد قابل قبولی داشت و بازیکنان ما باید به خاطر بازی‌های خوبشان، سرشان را بالا بگیرند.

مهدوی کیا: امید ابراهیمی فوق تصور بود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مهدوی‌کیا پس از تساوی یک بر یک ایران برابر پرتغال و در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکنان جزو بهترین‌ها بودند؟ اظهار داشت: مقابل پرتغال، بیرانوند عملکرد بسیار خوبی داشت و جزو بهترین‌ها بود، اما متأسفانه برخورد او با عزت‌اللهی در شأن فوتبال ما نبود.

وی تأکید کرد: آنها باید خود را کنترل کنند و بر اعصاب خود مسلط باشند، زیرا میلیون‌ها بیننده در تمام دنیا رفتار آنان را می‌بینند و این برای فوتبال ما خوب نیست.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص عملکرد امید ابراهیمی گفت: او فوق‌تصور بود و در تخریب‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و اجازه نمی‌داد هافبک‌های حریف، نبض بازی را در دست گرفته تا بتوانند مهاجمان را تغذیه کنند.

مهدوی‌کیا درباره عملکرد وحید امیری تصریح کرد: او مقابل مراکش و اسپانیا فوق‌العاده بود؛ بازی بسیار خوبی از خود نشان داد، اما در بازی آخر نتوانست همانند دو دیدار گذشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید به این بازیکنان جوان احترام گذاشت؛ پورعلی‌گنجی عالی بود. شاید کسی فکر نمی‌کرد مجید حسینی این‌چنین خونسرد بازی کند؛ با اینکه از تجربه بالایی برخوردار نبود ولی توانست بدون استرس مقابل حریفان عملکرد خوبی داشته باشد.

مهدوی کیا با بیان اینکه تیم ملی مقابل پرتغال زمان بدی گل را دریافت کرده بود، تصریح کرد: من مقابل کوارشما بازی کرده بودم و تعجب می کنم چرا برنامه ای برای مهار این بازیکن نداشتیم.

وی تاکید کرد: البته نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را انجام دادیم و اعتقاد دارم می توانستیم حتی در دقایق پایانی به گل هم دست پیدا کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: در روزی که رونالدو تلاش می کرد به گل دست پیدا کرده تا آقای گلی جام جهانی را از آن خودکند، بیرانوند کار بزرگی انجام دادو توانست ضربه پنالتی کاپیتان پرتغال را مهار کرده و اجازه گلزنی به او ندهد.

مهدوی کیا تصریح کرد: خوشحالم که امشب باز هم مردم ما از عملکرد بازیکنان ایران راضی بودند. درست است که به دور بعد صعود نکردیم اما اینقدر عملکرد خوبی داشتیم که مردم به خیابان ها ریخته و تیم ملی کشورمان را تشویق می کنند.

وی در ادامه گفت: جام جهانی ما تمام شد و باید از فردا به فکر حضوری پرقدرت در جام ملت های آسیا باشیم. بنابراین باید این بازیکنان را حفظ کرده و آنها را آماده حضور در تورنمنت بزرگ ملت های آسیا کنیم.

مهدوی کیا در خصوص کارلوس کی روش هم گفت: او مربی بزرگی است و حفظ او از ضروریات است زیرا کی روش شناخت کافی از فوتبال ما دارد و با او می توانیم قهرمان آسیا شویم.

بازیکنان پیشین تیم ملی فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم فوتبال موفقی داشته باشیم باید به تیم های پایه اهمیت زیادی بدهیم تا بتوانیم با پرورش بازیکنان جوان، آینده تیم ملی مان را بیمه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.