خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم می‌خواهند بداند که به‌طور دقیق چه زمانی خط 7 به بهره‌برداری خواهد رسید،‌ بهتر است دراین‌باره و با توجه به حاشیه‌های اجتماعی، به مردم پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهیم.

درباره خط 7 مترو به مردم پاسخ قانع‌کننده بدهیم

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس سید حسن رسولی در بازدید خود از خطوط متروی ۶ و ۷ تهران، بابیان اینکه برای اتمام خط ۶ متروی تهران هزار میلیارد تومان منابع لازم است، اظهار کرد:‌ شهرداری تهران منابع نقدی ندارد و ادامه کار تنها با تهاتر امکان‌پذیر است. بر اساس گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران که آقای نجفی شهردار سابق به شورای شهر ارائه کرد، شهرداری فاقد سیستم تقویم اموال شناسنامه‌دار بوده و مانند فرد ثروتمند بی‌اعتبار است. 

وی ادامه داد: در مورد دارایی‌های درشت‌دانه بحث‌ها و چانه‌زنی‌های زیادی بین شهرداری و بانک شهر انجام‌شده است، باید همکاری سه‌جانبه‌ای بین شورا، شهرداری و بانک شهر ایجاد شود تا در مورد نحوه پرداخت بدهی‌ها و ادامه کار به جمع‌بندی برسیم زیرا نیاز است هر چه زودتر این مسئله حل شود و به نظر می‌رسد ورود شورا به‌عنوان نماینده مردم و ریش‌سفیدی می‌تواند نقش تسهیل‌گری داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران گفت:شهرداری تهران باید هر چه سریع‌تر سامانه‌ای را برای شناسنامه‌دار کردن و دارایی‌ها ایجاد کند، توافق در مورد املاک درشت‌مقیاس شهرداری با هر بخش اجرایی باید در دستور کار کمیسیون برنامه‌وبودجه قرار گیرد تا شورا در قالب یک ریش‌سفید به دعواها پایان دهد.

به گفته رسولی، مردم می‌خواهند بداند که به‌طور دقیق چه زمانی خط ۷ به بهره‌برداری خواهد رسید،‌ بهتر است دراین‌باره و با توجه به حاشیه‌های اجتماعی، به مردم پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهیم. نکته دیگر اینکه در تاریخ مترو سابقه نداشته که کل پروژه از صفر تا ۱۰۰ به‌یک‌باره افتتاح شود و بهتر است به‌صورت سنتی عمل کنیم و خطوط مترو را تکه‌تکه افتتاح کنیم تا هزینه‌ها نیز کاهش یابد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.