بندرعباس ـ مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان گفت: ۸۳ هزار و ۸۲۷ نفر –ساعت آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و آموزشگاههای آزادشهرستان جاسک طی سه ماهه سال جاری اجرا شده است که طی آن ۴۹۱ نفر  از مردم جاسک مهارتهای فنی و حرفه ای  لازم را کسب کرده اند.  

بیش از ۸۳ هزار نفر-ساعت آموزش فنی و حرفه ای  در جاسک اجرا شده است
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان ،اسما کریمی در بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان به همراه معاون اداری –پشتیبانی وی از مرکز جاسک  وضعیت کارگاههای آموزشی و امور اداری را بررسی کرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان در بازدید از کارگاههای آموزشی و امور اداری مرکز جاسک اظهار داشت :۸۳ هزار و ۸۲۷ نفر –ساعت آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و آموزشگاههای آزادشهرستان جاسک طی سه ماهه سال جاری اجرا شده است که طی ان ۴۹۱ نفر  از مردم جاسک مهارتهای فنی و حرفه ای  لازم را کسب کرده اند.  
 کریمی اضافه کرد: مرکز جاسک در بخش های ثابت ، پادگان و روستایی  و کارآموزی در محیط واقعی کار در رشته های تاسیسات لوله کشی ،تعمیر موتور های دریایی ،برق ،اتومکانیک و خیاطی فعال می باشد و دو آموزشگاه آزاد نیز در رشته های مراقبت و زیبایی و قالیبافی تحت نظر این مرکز فعالیت دارند.
وی از راه اندازی دو آموزشگاه دیگر در رشته های فناوری اطلاعات و خیاطی خبر داد و گفت: در بهار سال جاری تعداد ۱۳۹نفر سرباز در بخش پادگان ،۱۸۴ نفر در بخش ثابت و ۵۹ نفر در بخش روستا ،۳۶ نفردر شعب شهری ، ۵۸ نفر هم  در بخش "کارآموزی در محیط واقعی کار" ،۱۵ نفر در بخش آموزشگاههای آزاد آموزش دیده اند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.