رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی روش حتما در تیم ملی می ماند، گفت: می توانیم با قهرمانی در جام ملتها، کلکسیون فدراسیون را کامل کنیم.

کی روش می تواند تیم ملی را قهرمان آسیا کند/ با مربیان باشگاهی صحبت می کنم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان رقابت های خود در جام جهانی روسیه در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم. مسئولیت فدراسیون فوتبال هم بیشتر شد. الان ساعت ۳ صبح است که مردم اینجا آمده اند. تعدادی هم در کمپ تیم ملی و فرودگاه مهر آباد هستند. مایه خوشحالی است که مردم اینطور از تیم ملی استقبال می کنند.

وی افزود: امیدوارم در جام ملتهای آسیا این محبت ها را جبران کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: کی روش حتما در تیم ملی می ماند. قبل از جام جهانی با کی روش در ترکیه تفاهم کردم و تعامل عددی و رقمی صورت گرفت. امیدوارم کشور هم به نتیجه ای که ما رسیدیم، برسد. گذشته نشان می دهد راه ما درست بوده است.

تاج درباره مصاحبه کی روش علیه سرمربیان باشگاه ها تاکید کرد: راه درست این است که به حاشیه ها ورود نکردیم و پاسخگوی حواشی نبودیم و در خودمان نگه داشتیم و اولویت این بود تیم ملی به نتیجه برسد. خیلی چیزها را تحمل کردیم تیم ملی آرامش داشته باشد و نتیجه اش را دیدید که ۷ هزار نفر در فرودگاه از تیم ملی استقبال کردند. ما جام ملتها را در پیش داریم که اگر قهرمان شویم، کلکسیون فدراسیون ما کامل می شود چون در جام جهانی نوجوانان حاضر شدیم.در فوتسال و فوتبال جوانان هم بهترین بودیم ولی نتایج ما دو جا خلاصه می شود. یک جا بازی های آسیایی و یکی هم جام ملتهای آسیا. با صحبتی که با کی روش داشتم و توانی که در ایشان دیدم، این تیم ملی می تواند جام ملتها را فتح کند. 

وی در خصوص مدت زمان قرارداد کی روش گفت: بعدا می توانم در اینباره صحبت کنم. فقط می گویم در جام ملتها کی روش سرمربی تیم ملی است و این تفاهم قبل از جام جهانی بوده است. 

تاج در پایان تاکید کرد که با سرمربیان باشگاه ها درباره کی روش صحبت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.