قدس آنلاین:دانشجویان انقلابی خطاب به معاون استاندار خراسان رضوی نوشتند: اولویت شما یا مسؤولین امروز سلب حق انتقاد و نصیحت از ملت است که نشان از اختلال در دستگاه‌های دولتی دارد.

 نامه دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های خراسان رضوی خطاب به معاون استاندار خراسان رضوی

به گزارش فارس، متن کاملنامه بسیج دانشجویی و دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های خراسان رضوی خطاب به معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمدرحیم نوروزیان/معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی

سلام علیکم؛ مگر نه اینکه به فرموده امام خامنه‌ای معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ آن نداریم و البته از بزرگترین منکرات تضعیف نظام اسلامی و کمک به دشمنان اسلام است.

لذا دانشجویان مومن انقلابی با سر دست گرفتن این اصل، در لحظه‌های حساس انقلاب هوشمندانه برای جلوگیری از انحراف شما مسؤولان از صراط مستقیم توحید، آتش به اختیار اقدام به نصیحت‌تان می‌کنند؛ تا خدشه‌ای به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی وارد نشود.

مطالبه و اعاده حق، مشروع‌ترین خواسته این ملت از نمایندگان خویش در مجلس شورای اسلامی است و وظیفه مسؤولین فراهم کردن بستری امن و عزتمندانه برای ارائه مطالبات مردم است.

پیامک‌های ارسال شده به نمایندگان حاصل صدای زنگ خطری بود که از مجلس به گوشمان رسید و محتوای آن حکایتی جز امر به معروف و نهی از منکر نداشت و تنها کسانی از آن هراسان می‌شوند که منحرف از آن صراط مستقیم شده باشند؛ ما این مسیر مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی را با قوت و قدرت بیشتر از قبل ادامه خواهیم داد؛ تا جایی که بر اساس عدالت هرچیز سرجایش قرار گیرد و تا جایی که جای دغدغه معیشت مردم و اصلاح اقتصاد کشور را فرافکنی و آدرس غلط دادن به ملت پر نکند.

اینکه پای یک زن یا یک مرد در میان است قطعا حرف درستی است؛ چرا که بر پیشانی تاریخ این کشور، سراسر نام مردان و زنان غیرتمند و سلطه‌ستیز است و این راه ادامه داشته و خواهد داشت؛ جوان مومن انقلابی یک فرد نیست یک جریان ریشه‌دار تاریخی است.

نمایندگان ملت بدانند هزاران چشم در حال نظاره آنان است که تحت هیچ شرایطی فرصت نفوذ بیگانه را در قوانین این کشور ندهند و هزاران نفر آماده و هوشیار هستند که در بزنگاه‌های انقلاب برمی‌خیزند و برای خدا قیام می‌کنند؛ اما اینکه اولویت شما و مسؤولین امروز سلب حق انتقاد و نصیحت از ملت است نشان از اختلال در دستگاه‌های دولتی دارد و ما آتش به اختیار و آماده‌تر از هر روز به‌دنبال هرچه پابرجاتر ماندن این انقلاب عظیم که سال‌ها کشتی نجاتش در تلاطم طوفان‌های سهمگین بدخواهان مقاوم و محکم بوده جهاد خواهیم کرد؛ از قصورها و تقصیرهای شما مسؤولین که مانعی بر سر راه پیشرفت و اقتدار کشور است، یکی پس از دیگری عبور خواهیم کرد.

ما دانشجویان مومن انقلابی طبق فرمایش رهبرمان که فرمودند: «ان شاالله همین روحیه (و) نگاه منتقدانه و مطالبه‌گرانه و همراه با احساس تکلیف و وظیفه در شما باقی بماند؛ که اگر این شد "کشور نجات پیدا خواهد کرد. " ۱۳۹۳/۰۵/۰۱»، ذره‌ای از ادامه این مسیر عقب‌نشینی نخواهیم کرد و تا آخر این راه ایستاده‌ایم؛ آینده این انقلاب در دستان ماست و آن را روشن‌تر از گذشته ترسیم کرده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.