همدان - فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی توسط ماموران کلانتری ۱۶ شهرک مدنی خبر داد.

دستگیری سارق سابقه‌دار در همدان

به گزارش قدس آنلاین ،پژمان قویمی از دستگیری سارق سابقه‌دار در همدان خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰، مبنی بر سرقت نافرجام باطری خودرویش مأموران به محل اعزام شدند.

وی به اظهارات شاکی پس از حضور مأموران در محل اعلامی اشاره کرد و گفت: شاکی در اظهاراتش عنوان کرد که برای رفتن به محل کار در حال خروج از منزل بوده که یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را در حال باز کردن کاپوت خودرویش مشاهده کرده که فرد با مشاهده او با  یک دستگاه وانت پیکان پا به فرار گذاشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۶ با اخذ مشخصات ظاهری سارق، خودروی او و اعلام آن به گشت‌های پلیس جستجو برای یافتن متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه گشت کلانتری ۱۶ مدنی، خودروی اعلامی را در یکی از محلات مشاهده و متهم را دستگیر کرد، افزود: در بازرسی از خودروی نامبرده، تعداد هشت عدد باطری خودرو کشف و در بررسی مدارک و مشخصات این خودرو از سیستم پلیس، با مالک قانونی خودرو تماس گرفته شد.

قویمی تصریح کرد: مالک خودرو در اظهاراتش گفت، به گمان اینکه خودرو جلوی درب منزل متوقف است با مراجعه به جلوی درب متوجه شدم که شب گذشته خودرو به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های تخصصی به سرقت یک دستگاه وانت پیکان و هشت عدد باطری خودروهای مختلف اعتراف و در بررسی سوابق، مشخص شد نامبرده فردی سابقه‌دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: سارق چندی قبل نیز به جرم سرقت داخل خودرو بازداشت و روانه زندان شده بود و در حال حاضر نیز در مرخصی به سر می‌برد که مجدداً دست به سرقت زده است.

وی یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده و دستور قضائی برای بررسی تخصصی‌تر جرایم در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

قویمی در پایان اظهار کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.