قدس آنلاین:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:باید به ظرفیت‌های شهر جدید بینالود به صورت ویژه توجه کرد تا بتوان از این شهر به عنوان یکی از نقاط جمعیت پذیر استان در راستای تأمین اشتغال همراه با سکونت استفاده نمود.

باید به ظرفیت‌های شهر جدید بینالود به صورت ویژه توجه کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهندس محمد مقدوری،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  در بازدید از شهر جدید بینالود درنشستی با ارزیابی اقدامات انجام شده در شهر جدید بینالود افزود: تلاش‌های خوبی در شکل گیری ناحیه صنعتی این شهر جدیدصورت گرفته اما برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و مالکان این شهرباید تلاش شود.

وی افزود: در بحث زیر ساختها خوب کار شده و بخش قابل قبولی از نیاز اهالی و واحدهای تولیدی  فراهم شده ولی باید با افزودن کارکردهای جدید در محورهای گردشگری و فرهنگی جاذبه‌های این شهر را افزایش دهیم.

*شهر جدید بینالود دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است

مهندس حمید رضا یزدانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود نیزدر ادامه این نشست  گفت: شهر جدید بینالود دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که می‌توان با تعامل و هم افزایی دستگاه‌های مختلف استان، دستاوردهای مهمی برای این شهر فراهم نمودو لزوم هم افزایی بیشتر دستگاهها احساس می شود.
 وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به مشکلات شهر جدید بینالود افزود: با توجه به ماهیت این شهر به عنوان شهری صنعتی مسکونی با برنامه ریزی منسجم و حمایت استان می‌توان مشکلات را مرتفع و از ظرفیت اشتغال این شهر برای کاهش نرخ بیکاری استان و سکونت شاغلین استفاده نمود.
* افزایش کیفی آب شرب شهر جدید بینالود

حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در ادامه نشست گفت:در راستای افزایش کیفی آب شرب شهر جدید بینالود با همکاری شرکت عمران شهر جدید بینالود در سال گذشته بهسازی بخش عمده‌ای از خط انتقال آب وهمچنین ایستگاه پمپاژ اجرا و به بهره برداری رسید.

وی افزود: یکی ازمشکلات شهرجدید بینالود در خصوص تصفیه خانه فاضلاب این شهر است که در این خصوص مطالعات فاز یک احداث آن به صورت محلی به اتمام رسیده و مشاور در حال انجام مطالعات فاز دو می‌باشد که اجرای آن نیازمند دوازده میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار است.

در این جلسه همچنین مدیر کل راهداری، دفتر امور شهری و دفتر فنی استانداری و نیز مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌هاطی سخنانی آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با شرکت عمران شهر جدید بینالود اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.