بشرویه-  شامگاه روز گذشته مراسم  گرامیداشت یادبود «شهید بهشتی» به مناسبت هفته قوه قضاییه در محل مسجد جامع شهرستان بشرویه برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ،  شامگاه روز گذشته مراسم  گرامیداشت یادبود  " شهید بهشتی " به مناسبت هفته قوه قضاییه در محل مسجد جامع شهرستان بشرویه برگزار شد.

" حجت الاسلام علی اکبر حدادیان " در این مراسم با اشاره به شاخصه های برجسته شهید بزرگوار "شهید بهشتی" خاطر نشان کرد: ایشان با مظلومیت و ارامش تمام در راه ارزش های اسلامی وانقلابی تلاش کرد و در سخت ترین شرایط  علی رغم اینکه میتوانست عکس العمل های متقابل داشته باشد ولی به خاطر خداوند صبر پیشه می کرد و هیچ گاه از مسیر اصلی ولایت خارج نشد.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به اینکه منافقین بدترین دشمنان اسلام و انقلاب هستند گفت: یکی از بدترین دشمنان ، منافقان هستند که با چندین چهره ظاهر می شوند و به دین اسلام و ارزش ها ضربه می زنند.

وی افزود: منافقان ضربه های زیادی را به کشور و انقلاب وارد کردند وغالب در چهره به ظاهر انقلابی و ولایی در دستگاه ها نفوذ کرده  و بعد با عملیات های مختلف انفجاری و تروری شخصیت های برجسته و انقلابی از جمله شهید بهشتی، شهید رجایی و یارانش را به شهادت رساندند.

حدادیان با اشاره به اینکه نه تنهاشهادت این بزرگان انقلابی باعث عقبگرد و فروپاشی انقلاب نشد  گفت : بلکه خون سرخ شهادت عزم جدی تری را برای مردم ایجاد کرد تا در مسیر نگهداشت انقلاب اسلامی تلاش کنند.

امام جمعه موقت بشرویه  افزود: این گونه برنامه های انفجاری و تروریستی در هر کشور دیگری اگر بود مسلما نظام آن کشور را دگرگون می کرد ولی در کشورما دست خداوند به همراه مومنان بوده و کسانی که در پی نابودی نور الهی هستند هیچ گاه در هیچ زمانی به مقصود خود نمی رسند.

وی با اشاره به اینکه در حوادث مختلف انقلاب اسلامی دست خداوند با مومنان بوده است گفت: آنگاه که مردم ما با سرمایه ایمان به معنای واقعی در مقابل دشمنان می ایستند خداوند نیز کمک می کند وملتی که برای اقامه عدل الهی تلاش کند هیچ گاه  شکست نخواهد خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.