اصفهان- استاندار اصفهان، شور و نشاط مردم در همه جای کشور را نمونه‌ای از انسجام آنها دانست و گفت: مسئولان در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی کوتاه نیایند و برای اوقات فراغت قشر بزرگ جامعه برنامه‌ریزی کنند.

مسئولان برای ایجاد نشاط اجتماعی کوتاه نیایند/فرصت خندیدن را از مردم نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در آیین افتتاحیه کنگره ۶۰ در قالب برنامه های شهرداری اصفهان در هفته مبارزه با مواد مخدر، ضمن قدردانی از شهردار و شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص همکاری در برگزاری کنگره ۶۰ در اصفهان تصریح کرد: از زمان استقرار دوره پنجم شورای شهر و شهردار جدید شاهد برنامه‌های نشاط آور در سطح شهر بودهایم که امیدواریم استمرار یابد.  

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان دارای بینش‌های اساسی و مهم است، ادامه داد: نشاط اجتماعی یکی از راهکارهای پیشگیری از اعتیاد است. باید فرصت خندیدن را برای مردم ایجاد کنیم و نباید این فرصت را از مردم گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که برای ایجاد نشاط اجتماعی در نظر گرفته میشود باید موثر و پرمحتوا باشد، اضافه کرد: به مسئولان توصیه می‌کنم با مطالعه دقیق و با دقت، بر روی باورهای مردم سرمایه گذاری کنند.

استاندار اصفهان، شور و نشاط مردم در همه جای کشور پس از مسابقات ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نمونه‌ای از انسجام مردم دانست و افزود: در این زمینه‌ها مسئولان کوتاه نیایند و با توجه به اوقات فراغت قشر بزرگ جامعه برنامه‌ریزی کنند.

استاندار اصفهان برنامه‌ریزی جدی در حوزه ایجاد اشتغال در استان را به مسئولان تکلیف کرد و گفت: این یک وظیفه اعتقادی و اسلامی است و نباید در انجام آن کوتاهی شود.

وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در قالب کنگره ۶۰ افزود: جمع قابل توجه نجات یافتگان از اعتیاد که در این جلسه حضور دارند، بیانگر فعالیت خوب این کنگره بوده و توجه سمن ها به افراد آسیب دیده در این حوزه بسیار ارزشمند است.

استاندار اصفهان، ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: شهادت شهید دکتر بهشتی نمونه بارزی از مظلومیت ملت ایران است و این در حالی است که مردم ایران همچنان در همه صحنهها حضور دارند.

گفتنی است در این آیین، استاندار و شهردار اصفهان هدایایی را به خواهر شهید بهشتی به مناسبت هفته قوه قضائیه اهدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.