۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
کد خبر: 607807

گردانندگان کلینیک تقلبی خدمات خاص به بانوان که در پوشش تبلیغات دروغین انجام عمل‌های جراحی غیر مجاز و صدور گواهی سلامت در فضای مجازی دست به کلاهبرداری می‌زدند، در تهران دستگیر شدند.

کلاهبرداری در پوشش انجام عمل‌های زنانه!

ابتدای هفته جاری زن جوانی با مراجعه به شعبه 201 دادسرای مشهد، پرده از اقدام‌های مجرمانه چند کلاهبرداری حرفه‌ای در پوشش عمل‌های خاص بانوان برداشت و مدعی شد: اسفند سال گذشته با کانال تلگرامی به نام کلینیک دکتر «م» آشنا شدم که در تبلیغات منتشر شده مدعی ارائه خدمات خاص و عمل‌های جراحی ویژه به بانوان بود.
زن شاکی عنوان کرد: تحت تأثیر تبلیغات آن‌ها قرار گرفتم و پس از آن با ادمین کانال مذکور ارتباط برقرار کردم. به همین واسطه برای انجام یکی از عمل‌های زنانه که در فهرست تبلیغات کانال تلگرامی آن‌ها قرار داده شده بود، با مدیر کانال دکتر تقلبی که خود را یک زن معرفی می‌کرد، وارد گفت وگو شدم و  در نهایت قرار شد مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به صورت پیش پرداخت به حساب آن‌ها واریز کنم تا دیگر مراحل انجام عمل هم سپری شود.
زن جوان در ادامه اظهاراتش بیان کرد: پول را به شماره کارت اعلام شده از سوی مدیر کانال واریز کردم و منتظر تماس آن‌ها ماندم.
چند روزی گذشت و هیچ خبری نشد. دوباره به سراغ ادمین کانال کلینیک دکتر «م» رفتم و به او پیام دادم. اما در کمال ناباوری پیامی برای من ارسال شد  و  از دامی که در آن افتاده بودم مطلع شدم؛ چراکه ادمین کانال مذکور عنوان کردکه خبری از عمل نیست و دیگر پیام نده. او در ادامه من را تهدید کرد که اگر شکایتی در مراجع قضایی و انتظامی مطرح کنم، آبرویم را خواهد برد. 
بازپرس ملازمیان درحالی که مستندات ارائه شده از سوی شاکی را به دقت مورد بررسی قرار داد، در دستوری از مأموران پلیس فتا خواست تا گردانندگان کانال کلینیک دکتر «م» را هرچه سریع‌تر شناسایی کنند.
تحقیقات پلیسی توسط کارشناسان پایگاه غرب پلیس فتای مشهد آغاز شد. بنابراین گزارش، رد یابی‌های پلیسی در فضای مجازی در کوتاه‌ترین زمان به سه جوان تهرانی رسید. در حالی که محل اختفای عاملان کلاهبرداری هم مورد شناسایی قرار گرفته بود، استعلامات تکمیلی پلیس مشخص کرد هر سه جوان چند روز پیش به اتهام کلاهبرداری‌های متعدد در زمینه انجام عمل‌های خاص زنانه توسط مأموران پلیس، در تهران دستگیر شده‌اند. در ادامه با توجه به اینکه پرونده کلاهبرداری کلینیک دکتر «م» در تهران در حال رسیدگی بود، قاضی ویژه رسیدگی به پرونده تخلفات پزشکی مشهد دستور داد پرونده برای سپری شدن مراحل مورد نیاز به تهران ارسال شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.