بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند ۹ نفره با ۱۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری خبر داد.

یک پرونده با بیش از ۱۳۰ میلیارد کلاهبرداری

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام ۱۵ مورد شکایت طی یک ماه گذشته مبنی بر اینکه افرادی با هویت نامعلوم اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: خوشبختانه با همکاری مردم و تلاش شبانه روزی ماموران محل اختفا ی کلاهبرداران شناسایی شد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه ماموران در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند تمام اعضای این باند را دستگیر کنند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از دستگیری برای تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان یادآور شد: ۴ نفر از اعضای این باند حرفه ای با ترفندهای مختلف از قبیل جعل امضا، سند، رسید و سفته با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری می کردند.

وی همچنین ادامه داد: ۵ نفر از اعضای این باند نیز به صورت کاملا حرفه ای از طریق مسئولان بخش های مالی بعضی از شرکت های دولتی تحت عنوان پیمانکار با صدور بارنامه های جعلی و همچنین تهیه و تنظیم فاکتورهای صوری اقدام به کلاهبرداری می کردند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه این باند حرفه ای در طول یک ماه گذشته بیش از ۱۵ مورد کلاهبرداری به ارزش ۱۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام داده است، افزود: این متهمان بعد از تشکیل پرونده بلافاصله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دست رد پلیس فاروج به رشوه یک میلیون ریالی

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: ماموران وظیفه شناس پاسگاه انتظامی شیرغان، دست رد بر رشوه یک میلیون ریالی زدند.

سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام این خبر اظهار داشت: فردی با مراجعه به پاسگاه خواستار آزادی موتور سیکلت توقیفی خود با توسل به پرداخت رشوه به ماموران شد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران وظیفه شناس با صحت عمل خود ضمن رد رشوه با هماهنگی بازرسی شهرستان، بلافاصله وجه موصوف را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کردند.

کشف ۶ هزار بسته ناس در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف ۶ هزار بسته ناس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یدالله نوروزی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان روز گذشته در راستای برخورد با ورود کالای قاچاق اقدام به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با ایجاد چند تور ایست بازرسی در محور های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۶ هزار بسته ناس به ارزش ۵ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

عدم توجه به جلو، خواب ابدی را برای راننده رقم زد

رئیس پلیس راه خراسان شمالی از وقوع یک مورد تصادف خودروی پراید با گارد ریل کنار جاده در کیلومتر ۱۲ بجنورد به شیروان و کشته کشدن یک تن در این حادثه خبر داد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی، مبنی بر وقوع یک مورد تصادف خودروی پراید با گارد ریل کنار جاده در محور کیلومتر ۱۲ بجنورد به شیروان بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت نموده، افزود: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کردند.

کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در راز و جرگلان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از کشف ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرگرد عباسعلی مطهری مقدم با اعلام جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان راز و جرگلان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور های ورودی این شهرستان نمودند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در اجرای این طرح به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند، افزود: بعد از توقیف خودرو در بازرسی از این وسیله نقلیه مقدار ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

توقیف۲۴۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از توقیف ۲۴۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در سه ماه اول سال ۹۷ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود وحیدی در تشریح این خبر، افزود: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی، طرح برخورد با موتورسواران متخلف در سطح شهر توسط مأموران انتظامی  کلانتری ۱۱شهرستان شیروان اجرا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح در قالب چند تیم در سطح شهرستان شیروان در سه ماه اول سال ۹۷ به اجرا گذاشته شد، افزود: در این راستا تعداد ۲۴۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در سال جاری به علت نداشتن گواهینامه، مدارک، کلاه ایمنی و مزاحمت راهی پارکینگ شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان به دغدغه پلیس برای تامین امنیت و آرامش شهروندان اشاره و تصریح کرد: در در سه ماه اول سال تعداد۱۳۷ دستگاه خودرو متخلف به علت آلودگی صوتی، نداشتن مدارک و... توقیف شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.