همدان - نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان بر توزیع عادلانه خدمات عمرانی، ترافیکی و فضای سبز در تمامی نقاط شهر تاکید کرد.

توزیع عادلانه عمران و خدمات شهری درنقاط مختلف شهر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان ،علی فتحی در جمع خبرنگاران، افزود: همدان به عنوان شهری که از لحاظ خدمات شهری و عمرانی مناطق بالا و پایین شهر اختلاف زیادی داشته که خوشبختانه با اقدمات اخیر شهردار و حمایت های اعضای شورا این عدم توزیع عادلانه در ارائه خدمات تا حدود چشمگیری کاهش یافته است.

فتحی اضافه کرد: در مناطق توانمندسازی شهر رضایتمندی نسبی بوجود آمده هر چند به دلیل عدم توجه مسولین این مناطق باید در سالهای گذشته اقدامات زیادی صورت می گرفت تا این مناطق به توسعه متوازن دست یابند.

وی  با بیان اینکه در برخی از مناطق توانمندسازی امکانات اولیه نظیر آسفالت، جدول،پیاده رو، فضای سبز و ... وجود ندارد، اظهار کرد: حتی بعضی از نقاط شباهتی به محدوده شهری نداشته و بیشتر شبیه روستاهای محروم هستند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به مدیریت جدید شهری و مصوبه تخفیفات ویژه توسط اعضای شورا، افزود: بر این اساس ساکنین مناطق محروم باید به تخفیفات ویژه جهت ساخت و سازهای اصولی در این مناطق توجه کنند و از ساخت وسازهای غیر مجاز خوداری کنند و هرگونه تفکیک، ساخت و ساز و تعمیرات می بایست با اخذ مجوزات لازم از شهرداری انجام شود و مردم این مناطق با پرداخت عوارض بهای خدمات و نوسازی شهرداری را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.

فتحی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توزیع عادلانه خدمات و رعایت عدالت اجتماعی ، اضافه کرد: شهر خوب بالا و پایین شهر ندارد و توسعه شهری باید بصورت متوازن انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.