کرج- استاندار البرز با بیان اینکه اصناف در شرایط کنونی کشور بار سنگینی بر دوش دارند گفت: صنوف مختلف با حمایت از کالای با کیفیت داخلی، کنترل و هدایت بازار را در دست بگیرند.

اصناف از کالای باکیفیت داخلی حمایت کنند/تمام توانم را برای توسعه البرز به کار گرفته ام

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد علی نجفی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در همایشی که به مناسبت روز اصناف درباشگاه میلاد کرج برگزار شد اظهار کرد: دشمن جنگ اقتصادی را با هدف از پای درآوردن نظام در پیش گرفته که این توطئه در سایه همدلی وهمراهی مردم و مسئولان خنثی خواهد شد.

وی با تاکید برحمایت از تولید و تولیدکننده گفت: ریاست محترم جمهور نیز شب گذشته اعلام کرد که تولیدکنندگان در موضوع تامین مواد اولیه خودهیچ گونه مشکل وکمبودی ندارند.

نجفی ادامه داد: اصناف در فضای موجود کشور بار سنگینی بر دوش دارند چراکه باید با مبنا قرار دادن انصاف از گسترش جو کاذب جلوگیری کنند.

 نماینده عالی دولت در استان البرز تصریح کرد: در این مسیرما نیز به عنوان مسئولان و خدمتگزاران مردم، موظف به خدمات رسانی و گره گشایی امور اصناف هستیم و در این راه جهادی وارد میدان شده ایم.

استاندار البرز باتاکید براینکه در مدت مسئولیتم در استان البرز یک روز نیز استان البرز را ترک نکرده ام گفت: این باور را دارم که استان البرز ظرفیت های فراوانی دارد بنابراین با تمام وجود و به کارگیری همه توانم در جهت شکوفایی آنها گام خواهم برداشت.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: گسترش راه های مواصلاتی، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه استان با تعامل و هم افزایی مردم و مسئولان محقق می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.