بجستان_ فرمانده نیروی انتظامی بجستان گفت: پس از سرقت ۴۰ راس گوسفند که اخیرا صورت گرفته بود نیروی انتظامی با تلاش سارق را شناسایی که به ۲۵ فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرده است.

دستگیری سارق احشام با اعتراف به  ۲۵ فقره سرقت

به گزارش قدس انلاین، ظهر امروزسرهنگ قدیر مصر خانی فرمانده انتظامی بجستان در جمع خبر نگاران گفت: در پی سرقت ۴۰ رأس گوسفند از یکی از دامداری شهرستان بجستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان زبده دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و یک سری تحقیقات گسترده میدانی پس از چندین روز تلاش سارق را که فردی فاقد سابقه کیفری است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با جمع آوری مستندات کافی با هماهنگی قضائی متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۴۰ رأس گوسفند سرقت شده را کشف کردند.

سرهنگ مصر خانی افزود: با توجه به گزارش سرقت مشابه طی ماه های اخیر متهم ۴۲ ساله طی چندین مرحله بازجوئی های علمی پلیس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از مخفیگاهش تاکنون به ۲۵ فقره سرقت( ۱۸ فقره سرقت احشام، ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره سرقت موتورسیکلت) در سطح شهرستان بجستان با استفاده یک دستگاه پیکان وانت و یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی بحستان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۷ نفر مالخر در این رابطه، خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از این سارق حرفه ای برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.