قدس انلاین : با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی میز خدمت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد افتتاح شد.

 با حضور جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین این اداره کل، میز خدمت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد نبش مدرس 3 افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پس از افتتاح، مراحل انجام کار را بررسی و دستور داد سریع‌تر نواقص احتمالی رفع شود و گفت: میز خدمت این اداره کل از امروز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد آغاز به‌کار کرد تا از این پس، سریع‌تر به‌درخواست‌های مراجعه‌کنندگان رسیدگی شود.

مروارید بیان کرد: امیدوارم، همکارانی که در میز خدمت مشغول به‌خدمت‌رسانی مستقیم به‌ارباب رجوع شده‌اند با سعه صدر، خوش‌خلقی و در اسرع وقت نسبت به‌خدمت‌رسانی به‌ارباب رجوع اقدام کنند و در صورتی که انجام خدمتی زمانبر بوده، مدت زمان انجام کار به‌صورت شفاف اعلام شود.

وی افزود: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم ارباب رجوع، دستور موکد ریاست محترم جمهوری در اواخر خرداد ماه سال جاری، بخشنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقق منشور حقوق شهروندی و دولت الکترونیک، میز خدمت در این اداره کل راه‌اندازی شد و سعی شده در میز خدمت به‌تمامی درخواست‌ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر در این مکان 10 نفر از کارشناسان حضور دارند که در مجموع بیش از 20 نوع خدمت و فعالیت فرهنگی هنری و قرآنی از جمله  صدور مجوزهای کانون‌های تبلیغاتی، موسسات فرهنگی هنری چند منظوره و تک‌منظوره، آموزشگاه‌های آزاد هنری، تبلیغات محیطی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و استعلام اسامی بیگانه  را ارائه می‌کنند و مراجعان بر اساس نیاز خود به‌این کارشناسان برای دریافت خدمات مراجعه می‌کنند.

مروارید ادامه داد: همچنین از استقرار میز خدمت نشر در محل این اداره کل خبر داد و بیان کرد: میز خدمت نشر نیز در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از امروز مستقر شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به‌آن نسبت به‌دریافت خدمات اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.