کرج - باشگاه اُکسین در حالی با مدیریت جدید خود در فصل نقل وانتقالات پیش فصل لیگ یک فوتبال ایران حضور پیدا کرده که ضرورت دارد در تشکیل تیم جدید به ظرفیت های فوتبال البرز نیز توجه ویژه ای داشته باشد.

قدس آنلاین- گروه استان ها- مجتبی علی مردانی:اکسینی ها پس از دو فصل حضور پرسروصدا در لیگ یک فوتبال ایران و ناکامی در رسیدن به لیگ برتر در فصل جدید با مدیریتی متفاوت به دنبال جبران ناکامی های گذشته هستند.

این تیم نوپای البرزی در دو فصل پیشین حضور خود در لیگ یک همواره از بازیکنان اسمی و چهره های شاخص در ترکیب نفرات و کادر فنی خود سود برده است که صدالبته آنها را در رسیدن به هدف اصلی شان یعنی لیگ برتری شدن یاری نکرده است.

مدیران وقت این باشگاه در فصول پیش ریخت و پاش های زیادی برای جذب بازیکنان و مربیان اسم ورسم دار داشتند اما در نهایت رتبه های میانه جدول حاصل تلاش و تکاپوی آنها در لیگ یک بوده است.

اما اخیرا با برخی فعل وانفعالات در مدیریت این باشگاه مدیران جدیدی بر مسند این باشگاه حضور پیدا کرده اند که به نظر می رسد به نوعی  سیاست های مدیران قبلی را دنبال می کنند.

آنها با در اختیار گرفتن فراز کمالوند خیلی زود تکلیف کادرفنی تیم خود را مشخص کردند ودر ادامه جذب بازیکنان جدید که اکثرا چهره های نام آشنای لیگ برتر و لیگ یک هستند در دستور کار خود قرار دادند.

 مدیران باشگاه اکسین با چراغ سبز سرمربی شان جذب بازیکنانی را در دستور کار قرار داده اند که اکثرا سابقه کار با سرمربی تیم را دارند و حال در این فضا وشرایط گویا قرار نیست مجال وفرصتی به بازیکنان ومربیان البرزی فراهم شود.

در مجموع بازیکنان جذب شده این روزهای باشگاه اکسین تنها نام محمد نصرتی بازیکن کرجی باسابقه دیده می شود که او نیز عملا با توجه به حضور چندین ساله اش در تیم های غیر البرزی و دوری از زادگاهش خیلی نمی تواند در دایره بازیکنان بومی قرار بگیرد.

 این در حالی است که در حال حاضر بازیکنان ومربیان جوان وتوانمندی از البرز در سطح تیم های مختلف حضور دارند و قطعا مدیران باشگاه اکسین ودر ادامه سرمربی تیم باید از این ظرفیت در تشکیل تیم و کادرفنی غافل نشوند.

جذب بازیکنان باتجربه نیاز باشگاه اکسین برای حضور در فصل سخت و طاقت فرسای لیگ آزادگان است اما این مهم نباید سبب شود حضور بازیکنان بعضا پابه سن گذاشته مانع دیده شدن استعدادهای فوتبال البرز شوند.

باشگاه اکسین یک ظرفیت بالقوه برای شکوفایی ومعرفی چهره های فوتبال البرز به سطح ملی است و مدیران این باشگاه باید به گونه ای عمل کنند که بستر لازم برای تحقق این هدف مهیا شود.

قطعا حضور بازیکنان ومربیان جوان البرزی در تیم اکسین و حضورآنها در تیم شهر واستان شان میتواند انگیزه و محرک خوبی برای دیگر بازیکنان جوان این استان باشد ودر عین حال زمینه تقویت حمایت مردمی از این تیم در بازی های خانگی نیز فراهم کند.

در عین حال جذب بازیکنان جوان به مراتب بار مالی کمتری برای باشگاه خواهد داشت و زمینه ثبات اقتصادی نماینده البرز و پیشگیری از برخی حواشی را در آینده مهیا می کند.

مدیران باشگاه اکسین هدف گذاری شان از سومین فصل حضور در لیگ یک را قهرمانی و رسیدن به لیگ یک عنوان کرده اند که بسیاراتفاق خوشایندو مسرت بخشی است اما این هدف گذاری نباید دلیلی بر کوتاهی در عمل به رسالت این باشگاه در قبال بازیکنان البرزی باشد و قطعا باید در شکل گیری و حضور تیم در فصل جدید سهم جوانان البرز دیده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.