باشگاه پرسپولیس امیدوار است دو ستاره فوتبال ایران را از نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد تا با توان بیشتری دور دوم لیگ هجدهم را سپری کند.

سروش و ترابی هر دو پرسپولیسی می‌شوند؟

به گزارش قدس آنلاین، محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیسی ها را با چالش های فراوانی روبرو کرده اما مدیران این باشگاه قصد دارند این تهدید را تبدیل به فرصتی ویژه کنند و نهایت استفاده را از آن ببرند.

سرخپوشان پایتخت تاکنون مهدی شیری و مهدی شریفی را جذب کرده اند اما هنوز ستاره بزرگی به این تیم نپیوسته است. البته بازیکنان خریداری شده توسط پرسپولیس نمی توانند تا نیم فصل دوم برای قرمزها به میدان بروند و این موضوع حضور بازیکنانی نظیر سروش رفیعی، مهدی ترابی و... را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

رفیعی و ترابی، مهره های کلیدی مدنظر برانکو هستند که در چند فصل اخیر جزو بهترین بازیکنان فوتبال ایران بوده اند. سایپایی ها همواره با تلاش ویژه ترابی را در جمع نارنجی پوشان نگه داشته اند اما شاید حالا پس از حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی، زمان فروش این بازیکن فرا رسیده باشد. سروش رفیعی نیز پس از یک فصل حضور در قطر به ایران بازگشته و اولویتش پرسپولیس است. او نیم فصل دوم لیگ شانزدهم را در این تیم سپری کرد و نمایش های جذابی هم ارائه داد اما در پایان فصل، به دلیل مسائل مالی راهی تیم الخور شد.

باشگاه پرسپولیس در چند هفته اخیر جلسات و هم اندیشی های مختلفی برای یافتن راهکاری جهت خرید این دو بازیکن انجام داده و شاید حالا بهترین راه را برای این اتفاق پیدا کرده است. مدیران این باشگاه در نظر دارند سروش رفیعی را بخرند اما او شاید یک نیم فصل در تیم سایپا حضور داشته باشد و از نیم فصل دوم، با مهدی ترابی به جمع قرمزپوشان پایتخت اضافه شوند. البته گمانه زنی هایی نیز وجود دارد مبنی بر این که رفیعی نیم فصل اول را در پیکان و زیر نظر مجید جلالی سپری کند و سپس در زمستان همراه با مهدی شیری به پرسپولیس بیاید.

حمیدرضا گرشاسبی صبح جمعه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که سروش از نیم فصل دوم به مدت یک فصل و نیم در پرسپولیس حضور خواهد داشت. حالا هواداران نگرانی قبل و حضور کوتاه مدت سروش رفیعی را ندارند اما هنوز حضور مهدی ترابی در این تیم قطعی نشده است.

در صورتی که سرخ ها باشگاه سایپا را مجاب به این انتقال (حضور سروش و ترابی در نیم فصل دوم در پرسپولیس) کنند، بزرگترین اتفاق نقل و انتقالات تابستانی را رقم زده اند و بدون شک توان و قدرت بیشتری در نیم فصل دوم خواهند داشت.

حتی این احتمال وجود دارد که سروش رفیعی در اردوی کرواسی پرسپولیس نیز حضور داشته باشد و این اتفاق تنها در صورتی رقم نخواهد خورد که تیم بعدی این بازیکن، مخالف باشد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.