مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به‌دستور رئیس جمهوری مبنی بر رعایت سیاست صرفه در دستگاه‌های دولتی گفت: به همین منظور دستور العملی فوری به تمامی بخش‌ها ابلاغ شد.

ضرب العجل کاهش هزینه‌های عمومی و سفرهای اضافی خارجی به هلدینگ ها

به گزارش قدس آنلاین،جمشید تقی زاده گفت: با توجه به تأکید رئیس جمهوری و به‌عنوان وظیفه‌ای ملی باید همه مدیران ارشد دولت در درون سازمان‌ها با رعایت صرفه و پرهیز از مصارف غیرضروری، زمینه را برای تحقق فرمان رئیس جمهوری فراهم کنیم خوشبختانه در صندوق بازنشستگی با صدور دستور العملی فوری به تمامی بخش‌ها ابلاغ شد که کاهش هزینه‌های عمومی و سفرهای اضافی خارجی شرکت‌های تابعه و هلدینگ‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

تقی‌زاده افزود: در زمینه خروج از بنگاه‌داری نیز صندوق اقدامات و برنامه‌های مناسبی را مدنظر دارد تا ضمن رسیدن به سودآوری بنگاه‌های اقتصادی هزینه‌های خود را در این حوزه بشدت و تا حد توان کاهش دهد همچنین در کاهش مصرف انرژی همچون برق، آب، گاز و... در واحدهای تولیدی و صنعتی و حتی خدماتی، به‌گونه‌ای که بر کیفیت و استاندارد محصول نهایی لطمه وارد نکند اقداماتی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اجرای برنامه صرفه جویی اقتصادی نباید خدمت رسانی و کیفیت خدمات کاهش یابد گفت :  صندوق بازنشستگی کشوری درنظر دارد با درنظر گرفتن شرایط ویژه کشور که همواره توسط دشمنان قسم‌خورده خود به رهبری امریکای جنایتکار تحریم می‌شود، توجه ویژه‌ای به مقوله صرفه‌جویی و بهره‌گیری از روش‌های علمی در استفاده از عوامل تولیدی، علی‌الخصوص انرژی و مواد اولیه بنماید و به‌صورت مستمر و در طول دوره‌های 3 ماهه آن را در تمام بنگاه‌های تولیدی و خدماتی و حتی ادارات ستادی صندوق مورد ارزیابی قرار دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.