قدس انلاین-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هجدهمین کنگره ملی پرسش مهر از یکشنبه ۱۰ تیرماه ۹۷ در تهران برگزار میشود.

پرسش مهر مجالی برای هم اندیشی معلم و دانش آموز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ضمن اعلام خبر فوق افزود :پرسش مهر طرحی است که بنا بر سنت  هرسال کشورمان از ۱۷ سال پیش تا کنون بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش  توسط عالی ترین  مقام اجرایی کشور  برای دانش آموزان و معلمان سراسر کشور  اجرا میشود و در آن رئیس جمهور وقت سوالاتی را مطرح مینمایند و پاسخ های برگزیده مورد تقدیر قرار میگیرند.

وی همچنین اضافه کرد  : پرسشگری که یکی از شیوه های مناسب یادگیری و به یاد سپاری است در این روش مبنا قرار گرفته و همه چیز حول پرسش و پاسخی سازنده با شخص اول دستگاه اجرایی کشور شکل میگیرد.

مالک اشرفی  همچنین در خصوص موفقیت چشمگیر خراسانی ها در این کنگره ملی ادامه داد: برگزیده گان جهت حضور در مرحله استانی ۴۹۰ هزار نفر  بوده  که دانش آموزان و و معلمان شرکت کننده ۲۸۶۹۲۱نفر و شرکت کننده گان در بخش هر خانواده یک پاسخ ۱۹۵۹۹۱ نفربوده است که از این میان ۹۰ نفر حائز رتبه استانی شدند و از این تعداد در مجموع ۱۳ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کرده اند که تعداد معلمان برگزیده ۷ نفر و تعداد دانش آموزان برگزیده ۶ نفر است  .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در پایان ضمن تبریک به جامعه معلمان و دانش آموزان استان خراسان رضوی برای کسب رتبه دوم کشوری در تعداد برگزیده گان برای تمام این عزیزان آرزوی موفقیت نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.