پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: وقتی پنالتی بهترین بازیکن جهان گل نمی‌شود یعنی کی‌روش مربی خوش شانسی است.

کسانی که می‌گویند ایران در جام جهانی خوب بوده هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمند

به گزارش قدس آنلاین،اسماعیل حلالی در خصوص اینکه تیم ملی فوتبال ایران در این سال‌ها همیشه سبک دفاعی داشته و آیا با این سبک بازی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود یا خیر، اظهار داشت: این روزها در فوتبال ایران فقط نتیجه‌گیری مهم است و اصلا بحث فنی اهمیتی ندارد. تا وقتی که نتیجه‌گیری در فوتبال مهم باشد هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. کی‌روش همیشه دنبال نتیجه گرفتن است و مسئولان فوتبال ما هم دنبال همین هستند. باید به دنبال این باشیم که از فوتبال لذت ببریم و یک بازی زیبا را حتی اگر شده با شکست به نمایش بگذاریم.

وی افزود: مردم از نتایج تیم ملی درجام جهانی خوشحال شدند و اکثرا هم راضی بودند، ولی به نظرم از لحاظ فنی تیم ملی ایران درجام جهانی هیچ چیزی به دست نیاورد. من به جرأت می‌توانم بگویم تیم ملی پاناما از لحاظ فنی خیلی بهتر از تیم ملی ایران در جام جهانی بود. با تمام احترامی که برای همه فوتبال دوستان قائلم، اما کسانی که می‌گویند ایران در جام جهانی خوب بوده هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمند. درست است که جلوی تیم‌های بزرگ به خوبی بازی کردیم، اما تیم ملی ایران به جز دفاع کردن مقابلاسپانیا و دیگر تیم‌ها چیز خاصی برای نمایش نداشت. این جام جهانی فقط شور و هیجان داشت و از لحاظ فنی تیم ملی چیزی به دست نیاورد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در جام ملت‌های آسیا شاگردان کی‌روش قطعا موفقیتی نخواهند داشت. آرزوی من است که تیم ملی روزی قهرمان جام ملت‌ها شود، اما با این شکل بازی قطعا اتفاقی برای تیم ملی نخواهد افتاد. کی‌روش علاوه بر توانایی خیلی هم خوش شانس است و این شانس کی‌روش است که در بازی با پرتغال پنالتی بهترین بازیکن جهان گل نشد. تیم ملی ایران بلد نیست بازی را ببرد و این یک مشکل فنی بزرگ است. تیم‌های آسیایی باید در آسیا از ما بترسند و آنها مقابل ما دفاع کنند نه بالعکس. ما باید قبول کنیم که از تیم‌های کره جنوبی و ژاپن از لحاظ فنی کاملا عقب هستیم.

حلالی در خصوص خداحافظی ناگهانی سردار آزمون ازتیم ملی خاطرنشان کرد: من از مردم خواهش می‌کنم که به بازیکنان و خانواده‌هایشان احترام بگذارند آزمون هم مقصر نیست و این مربی است که تصمیم می‌گیرد بازیکن در زمین چه کاری انجام دهد. سردار از لحاظ آماری خیلی خوب بوده و هر فوتبالیستی روزهای خوب و بد دارد. من فکر می‌کنم آزمون تصمیم احساسی گرفته و به تیم ملی باز خواهد گشت.

وی در پایان تصریح کرد: از حرکت کی‌روش در مقابله با مهدی رحمتی در تیم ملی خیلی خوشم آمد چرا که نشان داد که تیمش از همه چیز مهم تر است. امیدوارم کی‌روش تفاوتی میان سردار آزمون و رحمتی قائل نشود به آزمون هم درس عبرتی بدهد، اما متاسفانه کی‌روش انسانی است که میان آدم‌ها تفاوت می‌گذارد و به احتمال خیلی زیاد سردار آزمون را به تیم ملی برمی‌گرداند و کاری که با رحمتی کرد را با او نخواهد کرد.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.