۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 608149

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر مردم ایران ببینند که رئیس‎جمهور منتخب‌شان اراده حل مشکلات را دارد، تحمل وضعیت سخت اقتصادی را خواهند داشت.

مرعشی: دولت کوتاهی کرده است

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران گفت: مردم ایران تنها آقای ترامپ را مسبب فشارهای جدید نمی‎دانند. آنان احساس می‎کنند که در درون حاکمیت به‌طور عام و در مجموعه دولت به‌طور خاص کوتاهی‎هایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس‌جمهور افزود: وحدتی که روحانی از آن نام برده، وحدت بین قوای کشور و مراعات حال دولت در شرایط فعلی بود در حالی که این امر کافی نیست. سیاسیون کشور باید در صحنه حاضر باشند و رابطه‌شان با نظام و دولت به گونه‌ای باشد که نقش‎آفرینی بیشتری داشته و پشتیبان اقدامات آنها باشند. بنابراین هم سیاسیون و هم قوای سه گانه کشور تحت ارشاد رهبری باید متحد در صحنه حضور داشته باشند و فضای جدیدی را در کشور رقم بزنند.

مرعشی تصریح کرد: اگر مردم ایران ببینند که رئیس‎جمهوری منتخب‌شان بر آن عهدی که با آنان بسته پایبند است، اراده حل مشکلات را دارد، سعی می‎کند اختلافات و کشمکش‎های بین قوای سه گانه را به همکاری تبدیل کند و در کنار تأمین نیازهای مردم با سوء استفاده کنندگان و مفسدان برخورد می‌کند،  قانع خواهند شد و تحمل وضعیت سخت اقتصادی را خواهند داشت. در این شرایط است که فضای کشور به سمت امیدواری و نشاط پیش خواهد رفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.