کرج- فعال حوزه هتلداری استان البرز با تاکید براینکه ظرفیت های بالایی در این استان برای جذب گردشگر وجود دارد گفت: برای تقویت این بخش باید مراکز اقامتی و هتل های بیشتری در البرز احداث شود.

گردشگری البرز نیازمند تقویت مراکز اقامتی است/مدیران هتل ها بلند پرواز نیستند

محمود سلطانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد:  بر این باوریم که می توان با ارائه مشتری مداری، ارائه خدمات و قیمت مناسب زمینه جذب گردشگر و مهمانان بیشتر را به استان البرز فراهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر مجموعه های اقامتی در استان هستند که در طول سال مهمانان و مسافران بیشماری را از نقاط مختلف کشور جذب خود کرده اند و به مقصد بسیاری از باشگاه های ورزشی برای برپایی اردو مبدل شده اند.

سلطانی با تاکید براینکه در حال حاضر معدود مراکز اقامتی توانسته اند به توفیقات خوبی در این بخش برسند و بخش اعظمی از مهمانان خارجی  وگردشگران را جذب خود کنند گفت: این اتفاق به دلیل خدمات دهی وبرخورد مناسب با مسافران رقم خورده است وبهترین تبلیغ برای جذب مشتریان بیشتر است.

این فعال حوزه مراکز اقامتی با اشاره به اینکه برای یک مسافر و گردشگر امکانات هتل بسیار مهم است اما تعیین کننده نیست گفت: کیفیت خدمات و نوع برخورد و نوع معاشرت کارکنان هتل نیز بسیار اثرگذار است که متاسفانه در این بخش ضعف بسیار است وخوب کار نکرده ایم.

وی با تاکید براینکه وضعیت هُتل داری در کرج خوب نیست و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر دارد گفت: متاسفانه بسیاری از هتلداران و مراکز اقامتی کرج در کار خود بلند پرواز نیستند و تلاشی برای ارتقا خدمات و امکانات مجموعه های خود ندارند در حالی که اگر دراین مسیر حرکت می کردند امروز کرج می توانست بخشی از ظرفیت اقامتی مسافر در پایتخت را به دلیل اقلیم مناسب آب وهوایی جذب خود کند و منافع بسیاری را متوجه این شهر کند.

سلطانی  گفت: برای توسعه مراکز اقامتی علاوه بر علاقه و رغبت فعالان این بخش نیاز به حمایت مسئولان وارائه بسته های تشویقی است.

وی تصریح کرد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی و توسعه مراکز اقامتی موجود و ارتقا خدمات می تواند یک راهکار بسیار کارگشا باشد و جایگاه البرز را در این بخش بهبود ببخشد.

سلطانی در پایان گفت: ظرفیت های گردشگری البرز بسیار بالاست اما برای بهره گیری از این ظرفیت باید ابتدا زیرساخت های آن یعنی مراکز اقامتی و اسکان به شکل مناسب مهیا باشد و سپس برای جذب گردشگر داخلی وخارجی برنامه ریزی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.