کرج - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان از تمام همکاران و وزاری دولت تقاضا دارم در مسیر شفاف سازی برای مقابله با فساد، لیست دریافت کنندگان ارز دولتی حوزه کاری شان را منتشر کنند، گفت:مردم تحمل سختی را دارند ولی فساد را تحمل نمی کنند.

مردم فساد را تحمل نمی کنند/انجام اولین پرواز مسافری فرودگاه پیام در هفته دولت

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی پیش ظهر امروز  شنبه در بازدید از فرودگاه پیام کرج در جمع خبرنگاران در خصوص انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی در حوزه گوشی همراه اظهار کرد: طبیعی است که باید این لیست منتشر می شدو این سبب شفاف سازی در این حوزه می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی موضوع اختصاص ارز به واردکنندگان موبایل را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: اعتقاد شخصی دارم که در وقت ایجاد مشکلات بین المللی باید با مردم‌همراه باشیم و شفاف سازی لازم انجام شود.

این مسئول تاکید کرد: مردم تحمل سختی را دارند ولی فساد را تحمل نمی کنند چراکه  لیستی که درباره وارد کنندگان حوزه گوشی همراه منتشر شد در راستای شفاف سازی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش یکی از برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز را افتتاح بخش مسافربری فرودگاه پیام کرج عنوان کرد و گفت: این فرودگاه پیش از این در بخش باری و مرسولات پستی فعالیت داشته است.

وی افزود: در دوره جدید از فعالیت دولت حمل و نقل باری در فرودگاه پیام کرج در حجم بیشتری در حال انجام است.

جهرمی با بیان اینکه مراحل زیرساختی  فرودگاه پیام کرج جهت مسافربری شدن انجام شده است، گفت: دو مشکل اساسی برای این موضوع وجود داشت که در حال پیگیری هستیم.

آذری جهرمی  با توجه به مشکلات فرودگاه پیام کرج برای تبدیل شدن  به فرودگاه مسافربری تاکید کرد: مشکل ابتدایی مسافربری این فرودگاه عدم وجود جاده دسترسی مناسب و موضوع  دفن زباله ها در حلقه دره است که  در این خصوص جلساتی با استانداری البرزوشهرداری کرج جهت برطرف شدن این مشکلات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: معضل زباله‌های اطراف فرودگاه پیام  که باعث تجمع پرندگان در مجموعه شده و وجود زباله هایی که با وزش باد در هوا معلق هستند در حال پیگیری است.

آذری جهرمی در پایان  با اعلام اینکه در هفته دولت اولین پرواز مسافربری فرودگاه پیام در هفته دولت به مقصد نجف اشرف انجام می شود، گفت: با همت مسئولین استانی این امر انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.