زوج جوان که پس از مرگ نوزادشان در بیمارستان، با ارائه دلایلی به دادسرا از زنده بودن فرزند خود و دروغ بیمارستان خبر داده بودند، خواستار رسیدگی به ماجرا شدند.

بیمارستان به دروغ گفت نوزادمان مرده است!

به گزارش قدس آنلاین،چند روز پیش زن جوانی همراه همسرش با حضور نزد محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از پزشک معالج و کادر درمانی یکی از بیمارستان‌های تهران شکایت کردند.

زن جوان به بازپرس پرونده گفت: ما چهارسال پیش ازدواج کردیم.بعد از مدتی باردار شدم و سونوگرافی و آزمایش‌های پزشکی نشان می‌داد که پسرم سالم است. لحظه شماری می‌کردیم او به دنیا بیاید. دربیمارستانی که قرار بود زایمان کنم پولی اضافه از ما گرفتند تا از زمان ورود به آنجا و تولد بچه و اولین دیدارم با بچه فیلمبرداری کنند. زمان زایمان به بیمارستان رفتم و فیلمبردار هم آنجا بود و شروع به تصویربرداری کرد. بعداز زایمان فرزندم زنده به دنیا آمد، چرا که صدای گریه‌اش و گفته‌های پرستاران که می‌گفتند زنده است را شنیدم. من به اتاق مادران رفتم و منتظر ماندم تا نوزادم را از اتاق دیگری نزدم بیاورند. چند ساعت که گذشت یکی از پرستاران آمد و گفت موقع زایمان بند ناف دور گردن نوزادم پیچیده شده و او فوت کرده است.

شاکی افزود: بعد گفتند نوزاد فوت شده‌ام را دفن کرده‌اند و حتی محل دفن او را هم نگفتند. به ماجرا شک کردم و فیلم روز زایمان را خواستم که گفتند چون نوزاد مرده فیلم را حذف کرده‌اند. حالم که بهتر شد، نظریه پزشکی قانونی را گرفتیم تا از علت مرگ او مطمئن شویم، متوجه شدیم در معده نوزاد ،شیر وجود داشته است. این ماجرا برایمان عجیب بود و گمان می‌کنیم فرزندمان زنده است و مسئولان بیمارستان نوزاد دیگری را به جای فرزندمان دفن کرده‌اند.

با این شکایت قرار شد تحقیقات از مسئولان بیمارستان و پزشک معالج این زن انجام گیرد.

همچنین قرارشد زوج جوان آزمایش دی‌ان‌ای در پزشکی قانونی انجام دهند تا با مشخصات نوزاد فوت شده تطبیق داده شود.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.