ایلام- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به مصرف انرژی در نهادهای دولتی، گفت: رئیس جمهور دستور داده تا مدیر هر دستگاه اجرایی که در امسال نسبت به سال گذشته مصرف انرژی بیشتری داشته باشد، برکنار شود.

لزوم صرفه جویی در مصرف برق/مدیران دوایر دولتی پر مصرف برکنار می شوند

هادی شیرخانی عصر شنبه در گفتگو با قدس آنلاین گفت: صرفه جویی در مصرف برق ضروری است و در صورتی که همه مشترکان اعم از خانگی و اداری تنها ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند، خاموشی ها در ایلام قطعا کمتر خواهد شد.

شیرخانی با بیان اینکه افزایش گرمای هوا و افزایش مصرف برق، خاموشی را در پی خواهد داشت، اظهارداشت: در استان خاموشی ها تنها در مناطق شمالی اعمال خواهد شد و در مناطق جنوبی که گرمای هوا طاقت  فرساست و شرایط ویژه ای در این مناطق حاکم است، خاموشی برنامه ریزی شده نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر در مصرف برق صرفه جویی نشود و شبکه سراسری دچار خسارت و آسیب کلی شود، ممکن است تا چند روز برق قطع شود، افزود: بیمارستان ها، مراکز نظامی و امنیتی و ... که جزو  مراکز حساس محسوب می شوند کمتر دچار قطعی خواهند شد و در اعمال خاموشی خصوصا مراکز درمانی بعلت شرایط خاص کمتر دچار خاموشی و قطعی برق خواهند شد که شائبه ناعادلانه بودن خاموشی ها را نیز بدنبال دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به مصرف انرژی در نهادهای دولتی، بیان داشت: رئیس جمهور دستور داده تا مدیر هر دستگاه اجرایی که در امسال نسبت به سال گذشته مصرف انرژی بیشتری داشته باشد، برکنار شود.

شیرخانی تأکید کرد: قطعا میزان مصرف ادارات و نهادهای پرمصرف و اسامی مدیران آنها، رسانه ای می شود تا همشهریان نیز در جریان مصرف برق در دوایر دولتی قرار بگیرند و برای ادامه کار مدیران دستگاه ها تصمیم گیری شود.

وی با تأکید فراوان بر صرفه جویی در مصرف برق، خاطرنشان ساخت: بدون صرفه جویی در مصرف انرژی خاموشی اعمال می شود و طبعات آن موجب آزار همه شهروندان خواهد شد.  

                               

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.