قدس آنلاین: فرمانده قرارگاه شمال شرق گفت: امروز یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران ازآمادگی بسیار عالی برخوردار هستند وبا تغییر ماهیت به واکنش سریع باسیستم هجومی در کمترین زمان درمرزها مستقر می‌شوند.

امروز ارتش ازآمادگی بسیار عالی برخوردار است/تجهیز یگان‌های ارتش درخراسان به جدیدترین سلاح هاوتجهیز

به گزارش قدس آنلاین، امیر رضا آذریان در مراسم مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 38 زرهی تربت جام افزود: یگان‌های ارتش به جدیدترین سلاح وتجهیزات نظامی مجهز شدند و با درایت و محوریت فرماندهی معظم کل قوا و هوشیاری نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران هیچ اتفاقی در مرز نمی‌افتد.

وی گفت:ما نخواهیم گذاشت ۳۱شهریور ۵۹ دوباره تکرار شود و با قدرت بازدارنگی از انقلاب و مظلومان جهان دفاع می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه شمال شرق افزود:ایستادگی و مقاومت نیروهای مسلح موجب شد که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتد و ارتشیان بر اساس الگو گیری از سیره نبوی و اولیای الهی و ولایت فقیه ادامه مسیر می‌دهند و این امر همچنان ادامه دارد.
 
اقتدار نیروهای مسلح در دل دشمنان وحشت انداخته است

مولوی شرف الدین جامی امام جمعه اهل سنت تربت جام در ادامه این مراسم گفت:امروز همه نیروهای مسلح تابع اسلام، قرآن و پیروفرامین رهبری که نیت خدایی دارند هستند و این اقتدار و قدرت در دل ترامپ دیوانه و دیگر دشمنان وحشت انداخته که جرائت نگاه کردن به نظام اسلامی را ندارند.

وی افزود:امروز همه ما سرباز اسلام، انقلاب، نظام اسلامی، امام خامنه‌ای و امام مهدی (عج) هستیم و اجازه نحواهیم داد خدشه‌ای به نظام وارد شود.

مردم برای نظام خون دادند ومقاوم ایستاده اند

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام  هم با بیان اینکه مردم برای نظام خون دادند ومقاوم ایستاده اند گفت: نظام اسلامی به کاروتلاش مضاعف و برای مبارزه با استکبار جهانی نیازمند هم فکری، هم اندیشی و همگرایی است که همگام با هم در مقابل فتنه‌ها مقابله کنیم.

وی افزود گفت: اقتدارو قدرت دفاعی نظام اسلامی مرهون تلاش شهدا، نیروهای مسلح و مردم است که دشمن نتوانسته مشکلی برای نظام بوجود آورد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.