همدان - متخصص بیهوشی در بیمارستان آتیه همدان از فعالیت پنج متخصص بیهوشی در بیمارستان آتیه همدان خبر داد.

فعالیت ۵ متخصص بیهوشی در بیمارستان آتیه همدان

 به گزارش قدس آنلاین ، فریار حاکم‌ زاده با بیان اینکه در تمام عمل‌های جراحی متخصصان بیهوشی خدمات بی‌هوشی و بی‌دردی ارائه می‌دهند، اظهار کرد: مقیم شدن متخصصان بیهوشی در بیمارستان آتیه اعتماد به نفس بیماران را بالا برده چراکه مطمئن هستند در هر ۲۴ ساعت یک متخصص بیهوشی حضور دارد تا در شرایط بحرانی خدمات ارائه شود.

وی از فعالیت پنج متخصص بیهوشی در  بیمارستان آتیه همدان خبر داد و افزود: هر پنج روز یک متخصص بیهوشی در بیمارستان آتیه مقیم می‌شود.

متخصص بیهوشی در بیمارستان آتیه همدان با تاکید به اینکه خوشبختانه در چند سال اخیر بیمارستان آتیه با کمبود متخصص بیهوشی مواجه نبوده است، گفت: تمام نیروها ورزیده هستند و خدمات خوبی در این مرکز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه چند سالی کلینیک بیهوشی بیمارستان آتیه راه‌اندازی شده و تمام بیماران قبل از عمل موظف هستند به این کلینیک مراجعه کنند، تصریح کرد: بیمار قبل از ورود به اتاق عمل با متخصص بیهوشی آشنا می‌شود.

حاکم‌زاده با اشاره به اینکه علم بیهوشی هر دو سه سال یکبار به روز می‌شود، افزود: قاعدتاً وقتی دانشی به‌روز می‌شود ریسک‌ها کم و روش‌ها بهتر می‌شود و در نتیجه رضایتمندی بالا می‌رود.

وی با بیان اینکه ۲۰ سال پیش بیماران از تهوع بعد از به هوش آمدن شاکی بودند اما حالا این موضوع جزو عوارض بیهوشی نیست و آنها از خواب بعد از بیهوشی رضایتمندی دارند، تاکید کرد: در حال حاضر داروهای اتاق عمل بهتر شده، دستگاه‌ها به‌روز و پزشکان ورزیده شده‌اند.

متخصص بیهوشی در بیمارستان آتیه همدان  با اشاره به اینکه خوشبختانه پیشرفت‌های زیادی حاصل شده و اکنون تکلیف بیمار در کلینیک بیهوشی برای عمل مشخص است در صورتی که قبلاً امکان لغو عمل حتی در اتاق عمل وجود داشت، افزود: مطمئناً شرایط از لحاظ بیهوشی در آینده بهتر نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه‌های بیهوشی پیشرفت کرده‌اند در حالی که تقریباً ۲۰ سال مشکلاتی در این زمینه وجود داشت، گفت: دستگاه‌های بیهوشی پیشرفته‌ترین سیستم مانیتورینگ قلبی را دارند و هیچگاه سهل‌انگاری در عمل وجود ندارد.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.