۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 608265

شهرام گیل‌آبادی به عنوان مدیرعامل جدید خانه تئاتر معرفی شد.

مدیرعامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا محمودرضا رحیمیسخنگوی خانه تئاتر پس از پایان جلسه فوق‌العاده شنبه ۹ تیرماه که به انتخاب مدیرعامل خانه تئاتر اختصاص داشت، گفت: در جلسه قبلی نامزدهای مدیرعاملی خانه تئاتر بررسی شدند که در نهایت از آقای شهرام گیل‌آبادی دعوت شد تا در جلسه حضور داشته باشد و پس از صحبت‌هایی که مطرح کردند مبنی بر ابراز خوشحالی و علاقه‌مندی برای قدم برداشتن در جهت رشد خانه تئاتر با رای‌گیری مخفی ایشان به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر انتخاب شدند.

او افزود: در جلسه قبلی پنج رای مثبت، یک رای مخالف و یک رای ممتنع برای مدیریت ایشان وجود داشت اما در این جلسه که با تکمیل صحبت‌ها و بررسی‌های نهایی همراه بود تمام اعضای اصلی هیات مدیره خانه تئاتر که در جلسه حضور داشتند هفت رأی مثبت خود را به مدیریت او دادند.

وی خاطرنشان کرد که در این جلسه فقط دو عضو علی‌البدل غایب بودند و تمام اعضای اصلی در جلسه شرکت داشتند.

به گفته رحیمی، گیل‌آبادی با قدردانی از زحمات اصغر همت در دو سال گذشته که در جایگاه مدیرعاملی فعالیت کرده بود، معیار خود را بالا بردن آبرو و اقتدار هنرمندان تئاتر معرفی کرد.

سخنگوی خانه تئاتر همچنین عنوان کرد: در ابتدای این جلسه فوق‌العاده آیین‌نامه ارائه شده از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی به خانه تئاتر درباره سالن‌های خصوصی تئاتر مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد به پیشنهاد خانه تئاتر ۱۲ بند به این آیین‌نامه گنجانده شود که بیشتر حول و حوش مسائلی همچون نحوه حمایت‌هایی که باید از طرف اداره کل هنرهای نمایشی از این جریان خصوصی صورت گیرد و نیز تفاوت این تماشاخانه‌ها نسبت به آنهایی که نمایش‌های شادی‌ساز اجرا می‌کنند، اختصاص داشت.

او همچنین تاکید کرد: در جلسه آینده هیات مدیره خانه تئاتر با نظرات دیگر همکاران تئاتری این آیین‌نامه بررسی خواهد شد تا پس از تصویب در اختیار اداره کل هنرهای نمایشی قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.