یک شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان رضوی، خوردوی ولدینگ تراک را به منظور انجام عملیات اضطرای جوشکاری در صنعت نفت و گاز طراحی و تجهیز کرده است.

ساخت خودروی «عملیات اضطراری جوشکاری»

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی، مکاری، مدیرعامل دانش بنیان کیان تدبیر ژرف اندیش پاژ از شرکت‌های مرکز رشد انرژی پارک علم و فناوری خراسان اظهار کرد: پیش از این تجهیزات جوشکاری به صورت پراکنده به محل فرستاده می شدند ولی ما بر آن شدیم تا خودرویی را مختص این عملیات مجهز به تمام ابزار مورد نیاز جوشکاری و تعمیرات خطوط لوله به صورت منسجم طراحی و تجهیز کنیم که یک نیاز اساسی در حوزه نفت و گاز است.

وی در رابطه با ویژگی‌های منحصر به فرد خودروی ولدینگ تراک گفت: تمام قطعات بر اساس نقشه طراحی و ساخت شده‌اند و عملیات برشکاری توسط لیزر انجام می‌شود.

مکاری تاکید کرد: تاکنون دو خوردو به منطقه 4 عملیات انتقال گاز به مرکزیت مشهد و منطقه 3 عملیات انتقال گاز به مرکزیت تهران تحویل داده‌ایم و یک قرارداد نیز با منطقه 5 عملیات انتقال گاز به مرکزیت شیراز امضا کرده‌ایم.

شیرهای اطمینان فشار PSV برای کنترل فشار سیالات تراکم پذیر از دیگر محصولات این شرکت است که توافق با پالایشگاه آبادان برای استفاده از شیرهای اطمینان ساخت شرکت کیان تدبیر در این پالایشگاه در شرف انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.