عدم پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان خارجی استقلال سبب شده که بازیکنان سرشناس این تیم از جمله تیام و جپاروف از شرکت در تمرینات گروهی این تیم خودداری کنند.

جپاروف و تیام فعلا به ایران برنمی‌گردند!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، نبود منابع مالی کافی برای مدیران باشگاه استقلال آنها را به شدت به دردسر انداخته است تا حدی که بازیکنان بزرگ خارجی استقلال از شرکت در تمرینات گروهی تیم خودداری کردند و به مدیران باشگاه پیغام دادند چنانچه مطالبات آنها پرداخت نشود حضور در تمرینات تیم به کلی منتفی است!

سرور جپاروف که هنوز قراردادش را با استقلال تمدید نکرده است منتظر پرداخت قسط آخر قرارداد فصل گذشته اش است و برای مدیرعامل پیغام فرستاده اگر تا پایان هفته این مبلغ به وی پرداخت نشود وی مجبور می‌شود تصمیم جدیدی اخذ کند.

جپاروف نزدیک به 170 هزار دلار از قسط آخر قراردادش طلبکار است و تاکید کرده تا این رقم را دریافت نکند هرگز به تهران برنمی گردد، وی که به تازگی مدیر برنامه خود را تغییر داده حالا با پیشنهادهای جدیدی نیز مواجه شده است که همین اتفاق سبب شده او وسوسه شود به پیشنهادهای دیگر نیز فکر کند.

ماجرای مامه تیام نیز تا حدودی مشابه جپاروف است،البته او از استقلال طلبی ندارد بلکه مشکل او که به دلیل مباحث مالیاتی است، او پس از اینکه متوجه شد وینفرد شفر به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست از ایران خارج شود از حضور در ایران خودداری می‌کند  و از طریق مدیر برنامه اش به توفیقی گفته است تا وقتی که این مبلغ تسویه نشود و مشکل ممنوع الخروجی او مرتفع نشود حاضر به سفر به تهران نیست!

باید دید آیا با تغییرات احتمالی در ترکیب مدیریتی باشگاه استقلال که این روزها به صورت جدی در محافل خبری مطرح می‌شود مشکل منابع مالی استقلال حل و فصل خواهد شد یا اینکه همچنان استقلال با این مشکل دست و پنجه نرم خواهد کرد تا تمرینات بدون بازیکنان ملی پوش و خارجی برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.