کرج- استاندار البرز با تاکید براینکه ظرفیت های فرودگاه پیام می تواند در جهت توسعه هرچه بیشتر صادرات محصولات کشاورزی و گل و گیاه به کارگرفته شود گفت: البرز در بخش های تولید محصولات باغی و بذر و نهال توفیقات خوبی را کسب کرده است.

بهره گیری از ظرفیت های فرودگاه پیام برای صادرات محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی صبح امروز دوشنبه در سومین کنفرانس ملی پدافند غیرعامل بخش کشاورزی در کرج اظهار کرد:۱۰مرکز تحقیقاتی ملی وبیش از ۱۱۰ شرکت دانش بنیان حوزه کشاورزی در البرز مستقر است و این خود گواه ظرفیت های بالای این استان است.

وی تاثیر پدافند غیرعامل را در کاهش خسارت ها و آسیب ها به خصوص در شرایط فعلی کشور قابل توجه دانست و گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل به مانند واکسیناسیون برای پیشگیری از وقوع بلایا محسوب می شود.

استاندار البرز ادامه داد: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و در این جنگ بزرگ اقتصادی که از سوی دشمنان برای ایجاد اختلال در اقتصاد کشور آغاز شده می توان با بهره گیری از پدافند غیرعامل از حجم آسیب ها کم کرد.

نجفی با اشاره به اینکه در بحث پدافند غیرعامل حوزه کشاورزی استان اقدامات بزرگی داشته است گفت: با اتخاذ برخی تدابیراکنون رکورد برداشت گندم در کشور به البرز تعلق گرفته است.

استاندار البرز با اشاره به آنفولانزای فوق حاد پرندگان افزود: این مشکل کشوری است اما می توان با با بهره گیری از پدافند غیرعامل و اتخاذ برخی تمهیدات ویژه ازخسارت های آن کم کرد.

وی در پایان تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل و فرهنگسازی در این حوزه را ضروری دانست وگفت: مقابله با تهدیدات سایبری نیز باید با جدیت بیشتری دنبال شود چراکه استکبار جهانی از این حوزه نیز همواره به دنبال تهاجم و آسیب زدن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.