همدان- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار کرد: کارگران ساختمانی همدان رتبه بندی می شوند.

کارگران ساختمانی همدان رتبه بندی می شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان جلسه هم اندیشی در خصوص رتبه بندی کارگان ساختمانی با حضور مدیر کل و مسئولین ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ،رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و دبیر انجمن کارگران ساختمانی  برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گذراندن دوره مهارتی برای کارگران ساختمانی را جهت افزایش ایمنی و کاهش حوادث ساختمانی لازم دانست .

وی فضاو تجهیزات مناسب کارگاهی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان جهت برگزاری ورود به حرفه را مناسب دانست و افزود :شرایط اجرای دوره های مهارتی  برای این اداره مهیا می باشد.

وهب مختاران برنامه رتبه بندی کارگران ساختمانی را نظام مند دانست و ادامه داد: این برنامه موجبات امنیت خاطر مالک را نیز در بر خواهد داشت.

دبیر صنف  انجمن کارگران ساختمان همدان گفت:  با توجه به رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بستر سازی  رتبه بندی کارگران ساختمانی از عهده ی این سازمان برمی آید.

جاویدان خاطر نشان کرد : اجرای این امر سبب ایجاد تقسیم کار  گردیده و موجبات اشتغال سایر کارگران را در پی خواهد داشت.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان عنوان کرد:هدف ما نیز دسته بندی و شناسایی کارگران ساختمانی جهت استفاده در پروژه های مختلف می باشد.

رضا مقصود خواه تاکید کرد :کارفرمایان بایداز کارگان ساختمانی که رتبه بندی شده و داری گواهینامه مهارت  می باشند،استفاده نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.