همدان - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری طرح نشاط معنوی در ۵ بقعه سطح این شهرستان خبر داد.

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه نهاوند برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، حجت‌الاسلام اسدپور در این زمینه اظهار کرد: همه ساله همزمان با تابستان و اوقاف فراغت، سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای استفاده از ظرفیت فرهنگی بقاع متبرکه و امامزادگان در کشور اقدام به برگزاری طرح نشاط معنوی می‌کند.

وی افزود: بهینه‌سازی اوقات فراغت با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه از جمله اهداف اصلی این طرح معنوی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری طرح نشاط معنوی در ۵ بقعه سطح این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این بقاع شامل امامزاده مهدی(ع) نهاوند، شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند ، یونس(ع) روستای مهین آباد ، امامزاده ابراهیم(ع) روستای دره ابراهیم و جعفر(ع) روستای کوهانی خواهد بود.

وی هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان برشمرد و گفت: این طرح از ابتدای تیرماه شروع می‌شود و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام اسدپور کلاس‌های طرح نشاط معنوی را شامل کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف کلاس‌های فرهنگی، احکام، مشاوره و اخلاق و برنامه‌های فرهنگی و اردویی عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.