جنبش جهانی دفاع از کودکان ـ شاخه فلسطین اعلام کرد که از آغاز سال جاری تاکنون ۲۵ کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

شهادت ۲۵ کودک فلسطینی از آغاز سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، این جنبش در بیانیه ای تصریح کرد که از این ۲۵ کودک، ۲۱ نفر از ساکنان نوار غزه و ۴ نفر هم ساکن کرانه باختری بوده اند.

بر پایه این گزارش، ۱۸ کودک فلسطینی از مجموع این ۲۵ کودک در جریان تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه که از ۳۰ مارس گذشته آغاز شده است، به شهادت رسیده اند.

جنبش مذکور اشاره کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به طور عمد کودکان فلسطینی را با گلوله های جنگی به قصد کشتن هدف قرار می دهند و طبق گزارش ها، از این ۲۵ کودک، ۲۱ نفر به ضرب مستقیم گلوله جنگی به شهادت رسیده اند. همچنین ۱۱ نفر از این کودکان از ناحیه سر و سینه هدف قرار گرفته اند.

جنبش جهانی دفاع از کودکان تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود علیه کودکان فلسطینی و بکارگیری گلوله های جنگی علیه آنان در حالیکه هیچ ترس و خطری برایشان ندارند، ادامه می دهند.

این جنبش تصریح کرد که یکی از دلایل ادامه تجاوزات نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی، عدم بازخواست و مجازات آنان به سبب جنایت هایی است که مرتکب می شوند.

لازم به ذکر است که نظامیان رژیم صهیونیستی در نیمه اول سال گذشته ۹ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده بودند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.