سرمربی آلمانی استقلال به هیچ وجه از شرایط حاکم بر باشگاه استقلال رضایت ندارد به همین دلیل وینفرد شفر برای افتخاری و برخی اعضای هیات مدیره پیغام فرستاده که با این وضعیت نباید توقع موفقیت داشت!

پیغام شفر به افتخاری:با این وضعیت موفقیت امکان پذیر نیست!

یکی از نزدیکان وینفرد شفر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قدس آنلاین گفت: وضعیت نا به سامان باشگاه در حوزه مالی نه تنها برنامه ریزی کادرفنی برای استخدام مهره های جدید را دچار چالش کرده است بلکه باعث شده بازیکنان فعلی نیز تمایلی برای ماندن در باشگاه نداشته باشند. به همین دلیل شفر برای افتخاری و برخی اعضای هیات مدیره پیغام فرستاده که کسب موفقیت با این وضعیت امکان پذیر نیست.

فرد نزدیک به سرمربی استقلال که تمایلی به ذکر نامش ندارد، در ادامه گفت: وینفرد تصور نمی کرد بعد از تعطیلات لیگ برتر به دلیل مشکلات مالیاتی اجازه خروج از کشور را پیدا نکند،اما با این وجود در تهران ماند اما انگار قرار نیست اتفاق جدیدی رخ دهد، هم اکنون جپاروف و تیام هم به دلیل مشکلات مالی حاضر به تمدید قرارداد خود با استقلال نیستند، امید ابراهیمی ، سید مجید حسینی و وریا غفوری هم قطعا با چنین فضای حاضر نیستند از کنار مبالغ هنگفت تیم های غیر ایرانی به سادگی بگذرند.

نارضایتی وینفرد شفر از وضعیت مالی باشگاه استقلال می‌تواند چالش بزرگی را برای مدیریت باشگاه استقلال به وجود بیاورد! به ویژه وقتی که وی با این شرط حاضر به تمدید قرارداد با استقلال شد که مسوولان باشگاه به شفر قول دادند با تمام بازیکنان تمدید خواهند کرد و او می تواند با اطمینان خاطر از تمامی نفرات خود برای موفقیت در آسیا و لیگ هجدهم استفاده کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.