با وجود ادعای باشگاه استقلال مبنی بر تمدید قرارداد امید ابراهیمی برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر منابع خبری اعلام کردند این بازیکن قراردادش با باشگاه الاهلی قطر را امضا کرده است.

امید ابراهیمی،در یک قدمی تیم قطری

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، امید ابراهیمی که با درخشش در رقابت های جام جهانی مورد توجه باشگاه های قطری قرار گرفته بود پس از بازگشت به ایران در گفت و گو با مدیر برنامه اش رضایت خود را برای عقد قرارداد با باشگاه الاهلی قطر اعلام کرد تا فصل آینده با پیراهن این باشگاه قطری به میدان برود.

ظاهرا امید ابراهیمی با رقمی حدود 750 هزار دلار به استخدام این باشگاه قطری درآمده است و فصل آینده در لیگ ستارگان قطر بازی خواهد کرد. این تیم پیش از این بازیکنانی چون فریدون زندی، مجتبی جباری و پژمان منتظری را در اختیار داشت. برابر شنیده های خبرنگار ورزشی قدس آنلاین،مدیر برنامه ایرانی امید ابراهیمی توافق نهایی را با این باشگاه انجام داده و قطعا امید ابراهیمی فصل آینده در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.

صبح امروز برخی بازیکنان استقلال از جمله داریوش شجاعیان  در مصاحبه با رسانه های گروهی از جدایی قریب الوقوع بازیکن ملی پوش استقلال خبر داده بودند اما با این حال باشگاه استقلال با انتشار خبری روی خروجی سایت خود ادعا کرد به زودی امید ابراهیمی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد در حالی که هیچ اظهارنظری از سوی این بازیکن مبنی بر تمدید قراردادش با تیم فوتبال استقلال منتشر نشد تا ابهام درباره خبر سایت باشگاه استقلال بیشتر شود.

اگر خبر قرارداد 750 هزار دلاری امید ابراهیمی با باشگاه الاهلی قطر درست باشد، این بازیکن به واسطه انتقال به قطر رقمی بالغ بر شش میلیارد تومان با احتساب نرخ دلار آزاد در بازار دریافت خواهد کرد که این رقم نجومی قطعا او را ترغیب خواهد کرد که از استقلال جدا شود چون استقلال با این وضعیت مالی توانایی پرداخت یک سوم این مبلغ به او را ندارد!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.