تیم فوتبال برزیل با عبور از سد مکزیک در مرحله حذفی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد تا به عنوان بخت اصلی قهرمانی لقب گیرد.

سلسائو با نیمار به سوی جام قهرمانی

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، در نخستین بازی امروز در چارچوب رقابت های جام جهانی تیم فوتبال برزیل به مصاف تیم فوتبال مکزیک رفت که در پایان برزیلی ها با درخشش نیمار موفق شدند از سد مکزیکی ها عبور کنند و راهی مرحله بعدی جام جهانی شوند.

تیم ملی مکزیک در همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد اما نتوانست دروازه تیم ملی برزیل را باز کند. برخلاف جریان بازی که توپ در اختیار مکزیک بود در دقایق پایانی این تیم ملی برزیل بود که به تیم حریف فشار آورد اما نتوانست به گل برسد و در نتیجه این دیدار در نیمه نخست با تساوی صفر - صفر به پایان رسید. 

در نیمه دوم برزیل حملات طوفانی خود را به سمت دروازه امپراتوری بزرگ حمله کرد و توانست در دقیقه 51 به گل برسد. پاس پشت پای نیمار، ویلیان را صاحب توپ کرد که او با حرکت به سمت چپ محوطه جریمه و پاس به محوطه 6 قدم دو هم‌تیمی خود را مقابل دروازه خالی مکزیک قرار داد که نیمار با تکل گلزنی کرد و برزیل را در شروع نیمه دوم پیش انداخت.

در ادامه بازی تیم ملی مکزیک بازی هجومی را در دستور کار خورد قرار داد اما حملات بی امان این تیم نتیجه نداشت و برزیل توانست از ضد حمله استفاده کند و در دقیقه 88 به گل دوم برسند. فرناندینیو با پاس در عمق نیمار را راه انداخت که او بعد از نفوذ تا محوطه جریمه به دنبال گلزنی با شوت زمینی بود که اوچوآ دخالتی روی توپ داشت ولی در ادامه فیرمینو مقابل دروازه خالی مکزیک موفق به گلزنی شد. مکزیک همه تلاش خود را به کار برد تا یکی از گل های خورده را جبران کند اما این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع برزیل به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.