تیم ملی فوتبال بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال ژاپن رفت. این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع بلژیک به پایان رسید.

بلژیک با معجزه تعویض‌های طلایی حریف برزیل شد

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، هر دو تیم بازی را در نیمه نخست محتاطانه آغاز کردند و توپ در میانه میدان توسط بازیکنان دو تیم رد و بدل شد. مهاجمان دو تیم موقعیت خطرناکی بر روی دروازه‌های تیم حریف ایجاد نکردند و این دیدار با تساوی صفر - صفر در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم بر خلاف تصورها تیم فوتبال ژاپن توانست به گل برسد. در دقیقه 48 هاراگوچی توانست دروازه بلژیک را باز کند.  شیاطین سرخ بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند اما سامورایی‌ها که دل به زد حمله بسته بودند توانستند در دقیقه 52 توسط  اینوی به گل دوم برسند.  

بلژیک دست از حمله برنداشت و در دقیقه 70 با گلزنی فرتونگن توانستند کی از گل های خورده را جبران کنند. این بلژیک بود که برای فرار از باخت بی امان حمله کرد و در دقیقه 74 توسط فیلینی به گل تساوی رسیدند. ژاپن به حملات خود ادامه داد تا به گل سوم برسد اما این بلژیک بود که در دقایق پایانی توسط چادلی به گل برتری رسیدند و ژاپن با شایستگی از ادامه رقابت‌های جام جهانی روسیه حذف شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.