۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 608683

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اشاره به دلایل تفاوت قیمت میوه در مغازه ها اظهار کرد:از ساعت ۲۱ هر شب تا پاسی از نیمه شب،خرید و فروش میوه در میدان مرکزی آغاز می شود که فروشندگان عمده، هر ساعتی اقلام مختلف میوه را همانند طلا با نرخ های متفاوتی به خریداران عرضه می کنند.

قیمت میوه همانند طلا نوسان دارد

به گزارش قدس آنلاین،اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزیتهران با اشاره به دلایل تفاوت قیمت میوه در مغازه ها اظهار کرد:از ساعت ۲۱ هر شب تا پاسی از نیمه شب،خرید و فروش میوه در میدان مرکزی آغاز می شود که فروشندگان عمده، هر ساعتی  اقلام مختلف میوه را همانند طلا  با نرخ های متفاوتی به خریداران عرضه می کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در عرضه میوه در بازار وجود ندارد، افزود: با توجه به آنکه مغازه داران با نرخ های متفاوتی میوه مورد نیاز خود را از میدان مرکزی خریداری می کنند؛بنابراین قیمت میوه از مغازه ای به مغازه ای دیگر (در برخی موارد ممکن است فاصله این مغازه ها کمتر از ۲۰ متر باشد) متفاوت است.

کارگر دلیل اصلی چند نرخی شدن میوه در مغازه ها راساعت متفاوت خرید میوه توسط مغازه داران از میدان مرکزی میوه و تره باراعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با بیان اینکه فاکتور خرید، ملاک اصلی قیمت فروش در مغازه هاست،گفت: مغازه های سطح شهر مجاز هستند که ۳۵ درصد سود به نرخ میوه برحسب فاکتور خرید اضافه کنند که براساس محاسبات صورت گرفته تنها ۸ درصد این سود شامل حال مغازه داران می شود.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه این فروشندگان از طریق ۳ نهاد نظارتی کنترل می شوند؛بنابراین در صورت گران فروشی و تخلف با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.