کرج- استاندار البرزبا بیان اینکه صرفه جویی را باید خودمان رعایت کنیم و این کار از فرمانداری ها و استانداری آغاز می شود گفت: در این صورت است می توانیم از مردم بخواهیم که به آن عمل کنند.

صرفه جویی را باید از خودمان شروع کنیم/تشکیل میز خدمت در ادارات با جدیت دنبال شود

محمدعلی نجفی صبح امروز سه شنبه در نشست مشترک فرمانداران استان البرز  ومعاونین استانداری البرز اظهار کرد: کشور در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و در چنین شرایطی کیفیت کارها  وخدمات بایدافزایش پیدا کند.

وی با تاکید براینکه شرایط متفاوت از گذشته است گفت: در این فضا و شرایط باید آنچه را که به مردم می گوییم ابتدا خودمان رعایت کنیم.

استاندار ادامه داد: این کشور از آغاز شروع انقلاب اسلامی شرایط سخت را بسیار تجربه کرده است و در شرایط کنونی هم می توان با هم افزایی و تعامل  وهمراهی وپشتیبانی مردم از آن به خوبی گذر کرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز فرمانداران شهرستان ها را مسئول اجرای موارد طرح شده از سوی رییس جمهور دانست و گفت: ارائه تحلیل های منظم ازشرایط موجود در شهرستان ها بسیار حائز اهمیت است.

وی ارتباط موثر و مستمر با ائمه جمعه، نمایندگان وقشرهای مختلف مردم و حضور مناسب در رسانه های محلی و استانی را از جمله وظایف فرمانداران دانست و گفت: باید در جهت تقویت وحدت، روحیه امید و انسجام ملی از طریق ظرفیت موجود در رسانه ها و همچنین دیدارهای مردمی تلاش کرد.

استاندار البرز خواستار نظارت فرمانداران بر عملکرد شهرداران و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی شد و گفت: درخصوص انسجام مدیریتی استان تعارفی با کسی ندارم و همه ملزم به رعایت قانون هستیم.

نجفی در پایان تشکیل میزخدمت در دستگاه های اجرایی را مورد اشاره قرارداد وگفت: اجرای این طرح باید با جدیت پیگیری شود تا شاهد سرگردانی مردم در ادارات نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.