کرج- رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز گفت: این استان برای نخستین بار میزبان مسابقات وزنه برداری نوجوانان قهرمانی کشور شده است که می تواند برای ورزش البرز اتفاق مثبتی تلقی شود.

البرز میزبان مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور شد

منوچهر رضاخانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات از ۲۶ لغایت ۳۰ تیر ماه با شرکت ۳۱ استان در شهر کرج برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که هیئت وزنه برداری در حال رایزنی در خصوص پخش زنده این مسابقات از شبکه های مختلف صداوسیما است گفت: این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تمامی شرکت کنندگان از نخبگان این رشته در سنین پایه هستند که در سال های آینده اعضای اصلی تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

رئیس هیئت وزنه برداری البرز به میزبانی سال گذشته استان از مسابقات جوانان کشور اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با توجه به اهمیت بالای این مسابقات همچون سال گذشته بهترین شرایط را برای اسکان تیم های شرکت کننده فراهم کنیم.

رضاخانی در خصوص سطح آمادگی ورزشکاران البرزی برای حضور در این مسابقات گفت: با توجه به فعالیت وزنه برداری در تمام شهرستان های البرز امید داریم که شاهد حضور پر قدرت نمایندگان استان در این مسابقات باشیم.

وی تصریح کرد: بدون شک استان البرز از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و به طور حتم در سال های آینده شاهد درخشش این نوجوانان در سطح ملی و بین المللی خواهیم بود.

رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز در پایان تصریح کرد: همواره به دنبال ایجاد زیر ساخت و توجه به تیم های پایه بوده ایم که تاکنون تمامی برنامه ها در این زمینه طبق اصول پیش رفته و همکاری اداره کل ورزش و جوانان را در این راه نمی توان نادیده گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.