عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: برخی احزاب اصلاح طلب از ابتدا با عارف زاویه داشته اند البته اصلاح طلبان انتظار کنش و فعالیت بیشتری از رییس فراکسیون امید را دارند.

برخی احزاب اصلاح طلب از ابتدا با عارف زاویه داشتند!/جریان اصلاحات انتظار کنش بیشتری از رییس فراکسیون امید دارند/عارف عامل پیروزی اصلاحات در انتخابات‌ گذشته

به گزارش قدس آنلاین،محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره عبور برخی اصلاح طلبان از محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید اظهار کرد:آقای عارف یکی از چهره ها و شخصیتهای شناخته شده و معتبر جریان اصلاحات بوده و فکر می‌کنم که اکثریت اصلاح طلبان در حفظ جایگاه او در جریان اصلاحات اتفاق نظر دارند.

برخی احزاب اصلاح طلب از ابتدا با عارف زاویه داشتند!

وی افزود:به نظر نمیرسد که جریان اصلاحات بخواهد برای کنار گذاشتن عارف تلاشی کند ،شاید برخی از احزاب اصلاح طلب که از ابتدا با وی زاویه داشته اند همچنان این موضع خود را حفظ و حتی آن را پر رنگ تر کرده اند.

حق شناس تصریح کرد:اکثریت اصلاح طلبان و چهره های شاخص جریان اصلاحات بر سر رییس فراکسیون امید اجماع دارند.

اصلاح طلبان انتظار کنش بیشتری از رییس فراکسیون امید دارند

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره گلایه های اخیر عارف نسبت به برخی اصلاح طلبان در جمع اعضای شورای شهر کرج گفت:امروز جریان اصلاحات هیچ علائمی برای عبور از عارف را ندارد، البته اصلاح طلبان انتظار کنش و فعالیت بیشتری از رییس فراکسیون امید را دارند که این امر طبیعی بوده چرا که نقد درون سازمانی همواره میان اصلاح طلبان وجود داشته است.

وی ادامه داد:نقد اصلاح طلبان به معنای عبور از عارف نیست چرا که در سایه انتقادهای سازنده است که کنش بیشتری در جریان اصلاحات صورت می گیرد.

پیروزی اصلاح طلبان در سه دوره انتخابات بدون عارف امکان پذیر نبود

حق شناس در واکنش به به صحبت های برخی مبنی بر این که عارف عملکرد مناسبی در فراکسیون امید ندارد خاطر نشان کرد:آقای عارف نقش پر رنگی در انتخابات ۹۲،۹۴و حتی ۹۶ داشته اند تا جایی که شاهد سه دوره پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات هستیم و این روند بدون تلاش و خود گذشتگی عارف ممکن نبود.

گفتنی است ؛محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید اخیرا در جمع اعضای شورای شهر کرج اظهار کرد: متاسفانه در مواقعی از درون جریان اصلاحات صداهایی شنیده می شود که جز ایجاد چالش و هزینه در درون خانواده اصلاحات دستاورد دیگری ندارد و شخصا امیدوارم که اینگونه مواضع از سرناآگاهی باشد و همه دوستان به رمز پیروزی و موفقیت این جریان که وحدت و انسجام است توجه جدی کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد برای خود تکلیف فرض می کنند که به نیابت از برخی بزرگان اصلاحات رهنمودهایی صادر کنند، تصریح کرد: در جریان انتخابات اخیر هیات رئیسه مجلس شاهد بودیم عده‌ای مدعی سخنگویی از جانب برخی بزرگان اصلاحات شدند و خواستند در تصمیمات فراکسیون امید مداخله کنند که چون از نیت باطنی آنها خبر داشتیم روی خوش به آنها نشان داده نشد هر چند در گذشته هم همین افراد چنین اقداماتی انجام داده بودند ولی بعدا در جلسات خصوصی عذرخواهی کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.