بندرعباس ـ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری دیدار مردمی با ۶۷ نفر از مراجعین دستگاه قضایی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با شهروندان هرمزگانی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با مراجعین دستگاه قضایی بر رفع مشکلات قضایی مردم تاکید کرد و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تمامی تهدیدها و در دل منطقه ای پُر آشوب در پرتو هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در نهایت امنیت و ثبات به سر می برد و تأثیر ارتقاء ضریب امنیت در سرعت بخشیدن به فعالیت های اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس این گزارش ؛رئیس کل دادگستری استان هرمزگان پس از استماع مطالبات شهروندان در خصوص رسیدگی به مشکلات و رفع موانع موجود در حدود موازین قانونی دستورات مقتضی را صادر نمود.

در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید ۳۴ پرونده از شهرستان بندرعباس و ۳۳ پرونده از سایر حوزه‌های قضایی استان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد در خصوص ۲۱ پرونده با موضوع حقوقی و ۴۶ پرونده با موضوع کیفری دستورات لازم صادر شد.

گفتنی است در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.