بلیت‌های نمایش «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی از فردا پیش فروش می‌شوند و برخی نمایش‌ها همچون «پلاس پلاس به توان دو»، «تئاتر قجری» و ... در دو نوبت به اجراهای خود ادامه خواهند داد.

آغاز پیش فروش بلیت «خسیس»/ چه نمایش‌هایی دواجرایی می‌شوند

به گزارش خبرنگار هنری  قدس آنلاین، سالن های نمایشی این روزها میزبان اجراهای تازه ای از نمایش های مختلفی هستند و بلیت های آنها به زودی پیش فروش خواهد شد. همچنین برخی دیگر  از نمایش ها نیز همچنان به اجراهای خود ادامه می دهند. این در حالی است که برخی نمایش ها نیز در دو نوبت اجرا روی صحنه می‌روند.

«خسیس» به تالار اصلی تئاترشهر می رود

نمایش «خسیس» نوشته مولیر به کارگردانی مریم کاظمی از 21 تیر در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. در نمایش «خسیس» که چندی پیش در پردیس تئاتر تهران و سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود، بازیگرانی چون حسین محب اهری، هومن رهنمون و مریم کاظمی حضور دارند. همچنین فروش اینترنتی بلیت‌های این نمایش از ساعت 12 پنجشنبه 14 تیرماه از طریق سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.

همچنین در نمایش «رویای شب نیمه تابستان» به کارگردانی مریم کاظمی، حسین محب اهری، هومن رهنمون، حسام کلانتری، راضیه ده پایینی، رضا محمدی، رسول حق شناس، آرزو رستمی، سمیه کیا، رضا نجاریان، میثم سیاه منصوری، آرزو حلاجی، الهام قراخانلو، آرزو رستمی و تعدادی دیگر از هنرمندان به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند.

تازه های پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش «فلیک» عنوان تازه‌ترین اثر محمدحسن معجونی است که از ۱۹ تیرماه در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود. نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، حسین حسینیان و برنا انصاری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند، نمایش «فلیک» قرار است که بعد از چند اجرای اول، در دو سانس روی صحنه برود.

نمایش «رومرز» به کارگردانی فریماه مسگرنیا، از ۱۹ تیر اجراهای خود را در سالن شماره ۳ این مجموعه آغاز خواهد کرد و این اثر نمایشی هرشب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد. همچنین نمایش «هاراگیری» به کارگردانی افشین واعظی از ۲۴ تیرماه اجراهای خود را در سالن شماره ۳ آغاز خواهد کرد.

نمایش «آفتابکاران و سایر کشاورزان خاور نزدیک» به کارگردانی پویا پیرحسینلو از ۲۴ تیر هر روز ساعت ۱۸ در سالن شماره ۱ این مجموعه روی صحنه خواهد رفت. نکته جالب در مورد این نمایش این است که بازیگران این نمایش از میان اهالی تئاتر انتخاب شده‌اند.

همچنین نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی که اجرای خود را از ۳۱ خردادماه آغاز کرد، هرشب ساعت ۲۱ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز و لادن مستوفی بازیگران این اثر نمایشی هستند که به معضل اجتماعی وضعیت کارتن خواب‌ها می‌پردازد.

نمایش «فصل شکار بادبادک‌ها» به نویسندگی جلال تهرانی و کارگردانی شاهین صادقیان از ۲۵ تیر هر شب ساعت ۲۰ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. متین ستوده تنها بازیگر این اثر نمایشی است.

نمایش شاد و موزیکال «دلاک‌ها» به نویسندگی فرهاد نقدعلی و کارگردانی شهرام عبدلی از ۳ تیر در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و تا پایان تیرماه اجرا خواهد شد. بهرام ابراهیمی، شهرام عبدلی، عمار تفتی و... بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

اجرای دو نمایش در تالار سایه تمدید شد

اجرای دو نمایش به صحنه رفته در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به کارگردانی داریوش رعیت و سینا شفیعی تا جمعه 22 تیرماه  تمدید شد.

نمایش «تئاتر قجری» به نویسندگی و کارگردانی داریوش رعیت و بازی  یزاد سیف، بهروز پور برجی و پژمان علیپورهر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «پلاس پلاس به توان دو» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی و بازی  مصطفی ساسانی. سحرناز عباس زاده عبدالرضا یعقوبی، محمدرضا محمدپور، حمیدرضا معدن کن، سترگ رضایی و محمد امیری هر روز غیر از شنبه ها ساعت 20 میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.