کرج- رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز گفت: مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ کشور تا دو هفته آینده به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

البرز میزبان مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ کشور

مجید سبزه پرور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص نیست این در حالی است که تمامی قهرمانان کشور در دو بخش کورس و کوهستان جهت حضور در مسابقات در البرز حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که در گذشته نیز از مسابقات مختلف میزبانی به عمل آمده بدون شک این بار هم شاهد میزبانی شایسته ای از استان البرز خواهیم بود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری البرز از برگزاری دوره های مربیگری در این استان خبرداد و گفت: کلاس های مربیگری در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد و در ارتقا فنی دوچرخه سواری استان بسیار موثر است.

سبزه پرور با اشاره به این که استان البرز یکی از قطب های دوچرخه سواری کشور محسوب می شود گفت: باتوجه به میزبانی های موفق و حضور ورزشکاران مدال آور البرز را می توان یکی از قطب های این رشته دانست.

وی  فرایند استعدادیابی را مورد اشاره قرار داد و گفت: جدی تر از گذشته به دنبال کشف استعدادهای جدید هستیم که در آینده توانایی ادامه این روند موفقیت آمیز را برای ورزش استان داشته باشند از همین رو برای استعدادیابی در مدارس تعاملات خوبی با اداره آموزش و پرورش صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.