معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه احکام فرهنگیان در حال صدور است، گفت: معوقات سه ماه گذشته پرداخت خواهد شد و با اعتبار موجود حقوق تیرماه بر اساس احکام جدید پرداخت می‌شود.

حقوق تیرماه فرهنگیان بر اساس احکام جدید پرداخت می‌شود

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مسائل اقتصادی جامعه و سخنان رئیس‌جمهور در گردهمایی مدیران اجرایی کشور، اظهار کرد: بیانات رئیس جمهور چند محور شفافیت، صرفه‌جویی، تقویت نهادهای نظارتی، تمرکز بر فعالیت‌های اولویت‌دار، اعتماد متقابل و اعتمادسازی عمومی را شامل می‌شود.

وی افزود: سامانه حقوق و دستمزد اجرایی شده و در این سامانه اطلاعات حقوق مدیران به‌صورت شفاف در سایت قرار می‌گیرد.

الهیار ترکمن ادامه داد: برای اجرای بودجه سال ٩٧، ابلاغ اعتبار انجام‌ شده و احکام در حال صدور است و معوقات سه ماه گذشته هم پرداخت خواهد شد؛ با اعتبار موجود حقوق تیرماه بر اساس احکام جدید پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از جمله فعالیت‌های معاونت توسعه و مدیریت را تشکیل کارگروه ٤ استان محروم عنوان کرد و گفت: به دنبال  عدالت، کفایت و کارایی هستیم.

وی در مورد تخصیص بودجه، گفت: تخصیص ٩٧در سه ماه اول سال صورت گرفته و خزانه تخصیص نهایی را منوط به پرداخت حقوق با احکام جدید و معوقات کرده است و مابقی منابع بعد از پرداخت حقوق در سایر ردیف‌ها همچون پیش‌دبستانی، خرید خدمات و مدارس از خارج کشور پرداخت خواهد شد.

الهیار با اشاره به پاداش پایان خدمت فرهنگیان تصریح کرد: با پیگیری‌های وزیر آموزش‌ و پرورش و جلسات متعدد، مقر رشد تا پایان شهریورماه پاداش بازنشستگان فرهنگی تسویه شود.

وی ادامه داد: شورای توسعه مدیریت، راهبری تمامی امور اداری دستگاه‌ها را بر عهده می‌گیرد؛ این شورا تجمیع تمامی کارگروه‌ها و کمیته‌های موجود را انجام می‌دهد و با ادغام کمیته‌ها روند پیگیری امور بهتر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، حذف فوق‌العاده سختی کار را بر اساس مصوبه دیوان محاسبات دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به استدلال دیوان محاسبات که مبنای درستی برای فوق‌العاده سختی وجود ندارد، این بند در احکام جدید حذف‌ شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.