مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی از برگزاری اختتامیه جشنواره «خورشید ولایت» در ۸ استان کشور خبر داد.

برگزاری اختتامیه جشنواره «خورشید ولایت» در ۸ استان کشور

به گزارش خبرنگار فرهنگی قدس آنلاین، حسین باغگلی گفت: بهمن ماه سال گذشته تعداد ۸۰ هزار پوستر و ۲۰۰ ‌هزار بروشور جشنواره «خورشید ولایت» آماده و برای اطلاع‌رسانی گسترده در داخل و خارج کشور با همکاری معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سایر ادارات توزیع شد و هم‌زمان شیوه‌نامه اجرایی جشنواره در اختیار همه دانش‌آموزان علاقه‌مند قرار گرفت.
وی افزود: مهلت اولیه ارسال آثار ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ بود که با توجه به تقاضای بی‌شمار مخاطبان دانش‌آموز این مهلت تا اول خرداد ۹۷ تمدید شد و در مجموع بیش از ۴۰۰۰۰ اثر قابل داوری در رشته‌های مختلف از سراسر ایران و ۱۰ کشور توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد.
باغگلی کشورهای آذربایجان، امارات، سوریه، قزاقستان، لبنان، پاکستان، افغانستان، کویت، مجارستان، الجزایر و گرجستان را ۱۰ کشور شرکت‌کننده در این جشنواره نام برد و گفت: تفکیک و ثبت رایانه‌ای آثار انجام گرفته و در حال حاضر آثار به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برای انجام ارزیابی و داوری ارسال شده است.
وی بیان کرد: به منظور استفاده از امکانات موجود برای برگزاری هر چه با شکوهتر این دوره از جشنواره با وزارت آموزش و پرورش، مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و سایر نهادهای فرهنگی آستان قدس رضوی تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده است.
مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی اضافه کرد: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخل و خارج کشور در رشته‌ دل‌نوشته، داستان، شعر، نقاشی، خوش‌نویسی، عکس، فیلم کوتاه و سرود با موضوع امام رضا علیه‌السلام، معرفت، زیارت، نماز، ولایت فقیه و مدافعین حرم در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.