همدان - سی و سومین همایش روسای اورژانس پیش بیمارستانی و مدیران حوادث دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

همایش روسای اورژانس کشور در همدان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین ، مشاور اجرایی رئیس سازمان اورژانس کشور در این همایش گفت: با وجود مشکلات فراوان پیش روی این حوزه، اما نیروهای اورژانس در خط مقدم ارائه خدمات هستند.

مجتبی سیف افزود: کمبود امکانات مانع از خدمت رسانی نشده؛ چراکه عشق و علاقه به کار توسط فعالان در اورژانس عاملی برای توفیق در امدادرسانی و نجات جان مردم شده است.

وی یادآوری کرد: یکی از تکنسین های اورژانس هنگام به راه افتادن آمبولانس به سمت پرتگاه، پای خود را زیر خودرو قرار داده تا مانع آسیب به بیت المال شود.

سیف با بیان اینکه پای این تکنسین از چند نقطع دچار شکستگی شد، اظهار داشت: کار این فرد قابل تقدیر است چراکه خیلی افراد حتی برای حفظ وسایل شخصی شان، این کار را انجام نمی دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان نیز در این همایش گفت: در دولت تدبیر و امید تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شد.

رضا قیاسی افزود: جامعه هدف حوزه بهداشت و درمان همه اقشار جامعه است با این وجود قشر آسیب پذیر بیشتر از آن نفع می برد.

وی یادآوری کرد: پیشتر اگر فرد بی بضاعتی بیمار می شد به علت ناتوانی در تامین هزینه درمان، از درمان صرفنظر می کرد یا زیر بار بدهی می رفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان گفت: طرح تحول سلامت به جامعه امنیت خاصی بخشید و در این راستا هفت هزار ۷۰۰ میلیارد ریال در همدان هزینه شد.

قیاسی بیان کرد: علت هجمه بر نظام سلامت عملکرد مطلوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است با این وجود کارکنان این مجموعه برای خدمت به مردم دلسرد نمی شوند.

وی یادآوری کرد: آنهایی که در گذشته به برجام حمله کردند امروز از عهد شکنی ترامپ و اعمال مجدد تحریم ها ناراحت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان اظهار داشت: اگر برجام به نفع آمریکا و رژیم صهیویستی بود، چرا ترامپ بدعهدی کرد؟

قیاسی تاکید کرد: با وجود بدعهدی آمریکا اما امروز نیازمند وحدت و همدلی در کشور و پرهیز از هر گونه اختلاف و حاشیه سازی هستیم.

همایش روسای اورژانس کشور از امروز چهارشنبه آغاز و به مدت ۲ روز ادامه می یابد.

منبع ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.