رشت- معاون عمرانی استاندار گیلان خواستار صرفه جویی هر چه بیشتر ادارات، صاحبان صنایع و شهروندان در مصرف برق شد و گفت: با توجه به افزایش میزان مصرف برق به ناچار مجبور به قطعی برق هستیم.

مجبور به قطعی برق در بخش خانگی هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت شعبان‌پور در جلسه هماهنگی دستگاه‌های مسئول حوزه برق در رشت با اشاره به کمبود تولید روزانه پنج هزار و ۳۰۰ مگاوات برق در کشور اظهار داشت: میزان مصرف برق در کشور در حال حاضر بیش از میزان تولید آن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تقسیم بندی این میزان کسری تولید برق میان استان‌ها موجبات قطعی برق در بخش خانگی و صنایع را فراهم کرده است.

وی خواستار صرفه‌جویی ادارات، صاحبان صنایع و شهروندان در مصرف برق شد و افزود: با توجه به کمبود تولید برق روزانه باید حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف برق خانوارها کاهش یابد تا این کمبود جبران شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش میزان مصرف برق با تقسیم‌بندی عادلانه به ناچار مجبور به قطعی برق در بخش خانگی نیز هستیم.

شعبان‌پور از کاهش دمای هوای استان در طی روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: امیدوارم با کاهش دمای هوا شاهد کاهش میزان مصرف برق نیز باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.